اسحاق جهانگیری:

خوزستان ظرفیت تحقق اقتصاد مقاومتی را دارد

دزفول - معاون اول رئیس جمهور گفت: خوزستان یکی از استان هایی است که زمینه تحقق شعار اقتصاد مقاومتی در آن فراهم است و این قابلیت در این استان وجود دارد.

خوزستان ظرفیت تحقق اقتصاد مقاومتی را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، اسحاق جهانگیری ظهر امروز در ابتدای ورود به فرودگاه دزفول در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه خوزستان از ظرفیت های بی شماری برخوردار است و زمینه های لازم در برای تحقق شعار امسال رهبر معظم انقلاب اسلامی در این استان فراهم است.

وی افزود: در صورتی که بخواهیم زمینه های تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور را مهیا کنیم باید بتوانیم در همه زمینه های تولید و اشتغال را جدی بگیریم و در این زمینه، ظرفیت های فراوانی در کشور ما وجود دادر که باید به صورت جدی به آنها توجه کنیم.

جهانگیری ادامه داد: خوزستان یکی از استان هایی است که در آن می توان به خوبی زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را فراهم کرد.

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: خوزستان قلب تپنده توسعه ایران وکانون اصلی توسعه بخش های کشاورزی، صنعت و صنایع بزرگ نظیر پتروشیمی و فولاد و بخش اصلی تولیدات نفت و گاز است.

به گزارش خبرنگار مهر، لحظاتی پیش اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت،معدن و تجارت از طریق فرودگاه دزفول به منظور افتتاح چند پروژه صنعتی و تولیدی وارد این شهرستان شدند.

در این سفر مقرر شده فاز نخست کارخانه فولاد، طرح توسعه کارخانه تولید قارچ و خط تولید کارخانه روغن دزفول به بهره برداری برسند. 

کارخانه فولاد دزفول به عنوان یکی از واحدهای بزرگ صنعتی شمال خوزستان در زمینی به مساحت 100 هزار متر مربع احداث شده است. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر