این هفته در شهر کتاب؛

نشست نقدوبررسی آثار شاعر جوان تاجیک برگزار می‌شود

نشست نقد و بررسی آثار فردوس اعظم شاعر جوان تاجیکستانی روز سه‌شنبه ۱۳ شهریور در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود.

نشست نقدوبررسی آثار شاعر جوان تاجیک برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست نقد و بررسی آثار فردوس اعظم شاعر جوان تاجیکستانی روز سه‌شنبه 13 شهریور در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود.

درخت تنومند ادب پارسی، امروز در سراسر ایرانشهر سایه گسترده است و شعر امروز کشورهای ایران، افغانستان و تاجیکستان نیز شاخساران سایه‌گستر آن هستند. امروز از کشورهای فارسی‌زبان، سرایندگانی برخاسته‌اند که کوله‌باری از دانش و تجربه‌ی نسل‌های پیش را بر دوش دارند و نگاه‌شان به راه پرفراز و نشیبی است که تا آینده‌ای درخشان‌تر ادامه دارد.

پیوندهای بیشتر، هم‌نشینی و هم‌اندیشی سرایندگان پارسی‌گو، همراه با دگرگونی‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی چند دهه‌ اخیر، زمینه‌ رشد بهتر و بیشتر این سخنوران نواندیش را فراهم آورده است. فردوس اعظم، شاعر جوان تاجیکستان یکی از این سرایندگان است. تاکنون از فردوس اعظم سه دفتر شعر با نام «ابرهای آبی»، «یک بغل غزل» و «آیین آیینه» منتشر شده است.

برنامه نقد و بررسی آثار این شاعر روز سه‌شنبه در قالب نشست هفتگی شهر کتاب با حضور ناصر فیض، ابراهیم خدایار و مریم مقدم برگزار می‌شود.

این برنامه روز سه‌شنبه 13 شهریور از ساعت 16:30 در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم برگزار می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر