سردار وحیدی در گفتگو با مهر:

شرط پیشرفت صنایع کشور حضور مدیران جهادی است

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: شرط پیشرفت صنایع کشور داشتن روحیه خودباوری و حضور مدیران جهادی در رأس کار است.

شرط پیشرفت صنایع کشور حضور مدیران جهادی است

سردار احمد وحیدی رئیس دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص پیشرفت‌های صنایع دفاعی و چرایی عدم گسترش و الگو گرفتن از این پیشرفت‌ها در سایر حوزه‌ها گفت: اینکه ما در صنعت دفاعی توانسته‌ایم موفق شویم و امروز صنایع دفاعی ما توان رقابت با صنایع نظامی در سایر کشورها را دارد، نشان دهنده این است که ما توانمندی پیشرفت را داریم.

وی افزود: نیروی جوان، متخصص و پژوهشگران کشور ما در حوزه دفاعی توانسته اند به چنین پیشرفتی برسند که جهان توان آنها را دیده است. در هر عرصه دیگری که از این روحیه و مدیریت جهادی و نگاه خودباورانه استفاده شده است، در آن عرصه ها هم موفق بوده‌ایم.

رئیس دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی بیان کرد: ایران اسلامی در بسیاری از عرصه های علم و تکنولوژی با اتکا بر توان و دانش داخلی به پیشرفت های بسیاری رسیده و در حال رقابت با کشورهای پیشرفته جهان است. اما در هر عرصه ای که به توانمندی‌های خودمان باور نداشته‌ایم و روحیه مدیریت جهادی حاکم نبوده و تلاش پیگیر و شبانه‌روزی وجود نداشته، موفقیت‌های ما کمتر بوده است.

سردار وحیدی در پایان تاکید کرد: شرط موفقیت و پیشرفت در صنایع کشور این است که ما خودباوری داشته باشیم، مدیران جهادی در راس کار باشند و با یک تلاش شبانه‌روزی به دنبال تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی باشیم تا بتوانیم به نتیجه برسیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان