پیش بازی بولونیا - اینترمیلان

دو تیم بولونیا و اینترمیلان، امروز دیدار حساسی را مقابل یکدیگر برگزار خواهند کرد.

به گزارش "ورزش سه"، اینتر با یک شکست و یک تساوی کار را در سری آ آغاز کرده و هنوز نتوانسته طعم پیروزی را بچشد. شاگردان اسپالتی، در دیدار قبلی خود به کسب پیروزی بسیار نزدیک بودند ولی با دو گلی که در نیمه دوم از تورینو دریافت کردند، خیلی ساده این پیروزی را با یک تساوی عوض کردند. نراتزوری‌ها روزهای خوبی را در جدول سری آ سپری نمی‌کنند و در رده سیزدهم جدول قرار گرفته اند و امیدوارند بتوانند با پیروزی در بازی امروز، روند تغییرات و کسب نتایج بهتر را آغاز کنند.

 

 

 

 

اینتر در دو بازی اخیر خود از همراهی راجا ناینگولان، خرید جنجالی این فصلش محروم بوده ولی انتظار می‌رود در بازی امروز او بتواند تیمش را همراهی کند و در پشت سر ایکاردی و بین پولیتانو و پریشیچ، به میدان برود. حضور ناینگولان می‌تواند اینتر را به کلی دچار تحول کرده و شرایطش را بهبود ببخشد.

 

در آن سو بولونیا نیز نتایجی کاملا مشابه اینتر کسب کرده و با 1 امتیاز در رده چهاردهم است. با این حال آمار بولونیا مقابل اینتر به هیچ وجه خوب نیست. در 6 تقابل اخیر دو تیم، 4 پیروزی برای اینتر و 2 تساوی به دست آمده است. آساموا تنها بازیکنی است که احتمالا قادر به همراهی اینتر نخواهد بود ولی غیبت دونساه، دا کاستا و پالاسیو برای بولونیا قطعی خواهد بود.

 

ترکیب احتمالی:

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر