ماهان شبکه ایرانیان

هفته سی ام لیگ دسته اول؛

بازگشت سپیدرود به صدر/ شکست سنگین گل‌گهر و برد ملوان در خرم‌آباد

هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ دسته اول در حالی برگزار شد که تیم فوتبال سپیدرود رشت به صدر جدول برگشت.

بازگشت سپیدرود به صدر/ شکست سنگین گل‌گهر و برد ملوان در خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ دسته اول بعد از ظهر امروز با انجام 9 بازی برگزار شد که در حساس ترین این بازی ها سپیدرود با غلبه بر مس کرمان و با توجه به شکست سنگین گل‌گهر در بابل بعد از یک هفته، بار دیگر به صدر جدول بازگشت. همچنین تیم گل‌گهر صدرنشین هفته قبل این رقابتها در دیداری غیرقابل پیشبینی با حساب 5 بر یک مغلوب میزبان خود، خونه به خونه بابل شد.

در دیگر رقابت‌های این هفته فجرسپاسی در رفسنجان مقابل مس به پیروزی رسید، ملوان در خرم آباد تیم خیبر را مغلوب کرد، آلومینیوم اراک برابر میهمان خود ایرانجوان به برتری رسید، فولاد یزد در خانه بر نفت مسجد سلیمان غلبه کرد، نساجی در عسلویه از پارس جم شکست خورد و استقلال اهواز در خانه خود مغلوب بادران شد. در تنها دیداری که با نتیجه مساوی به پایان رسید، بازی بین دو تیم راه آهن و اکسین بود که در آن دو تیم بعد از نود دقیقه تلاش با نتیجه بدون گل مقابل هم متوقف شدند.

* مس رفسنجان 2 - فجرسپاسی 3؛ فجری ها بالاخره بیرون از خانه بردند
در دیداری پرگل که در رفسنجان برگزار شد، تیم فجر شهید سپاسی موفق شد میزبان خود مس رفسنجان را با نتیجه پر گل 3 بر 2 مغلوب کرده تا به اولین پیروزی خارج از خانه خود در این فصل دست پیدا کند. هرچند این پیروزی هم نتوانست نماینده شیراز را از بین دو تیم انتهای جدول جدا کند، اما لااقل این تیم را امیدوار کرد تا در هفته های باقی مانده سر و سامانی به شرایط خود دادهو امیدهای شان برای بقا در لیگ یک بیشتر شود. 

در این بازی سجاد عسگری و میرزا حسینی برای تیم میزبان گل زنی کردند و سعید زارع (2) و علی غلامرضا پور برای تیم فجر شهید سپاسی گل زدند.

* خونه به خونه 5 - گل گهر یک؛ عقده گشایی خونه به خونه با دست نشان
شاگردان نادر دست نشان تلافی همه ناکامی های اخیرشان را یکجا سر شاگردان وینگو در آوردند تا هم این تیم را از صدر جدول به زیر کشیده و هم خودشان بتوانند دل هواداران شان را به دست آورده باشند.

در این بازی ابتدا این تیم گل گهر بود که توسط شاهین مجیدی به گل رسید. اما خونه به خونه‌ای ها در 5 نوبت توسط میلاد نوری، مهران فرضیات، حمید کاظمی (2) و روح الله باقری این گل را پاسخ دادند تا به یک پیروزی پر گل دیگر دست یافته باشند. با این نتیجه گل گهر از صدر به ذیل کشیده شد و خونه به خونه 45 امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد. 

* سپیدرود یک - مس کرمان صفر؛ بازگشت زودهنگام به صدر 
شاگردان علی نظرمحمدی برای بازگشت به صدر جدول خیلی انتظار نکشیدند. آنها با تک گلی که کاپیتان با تجربه و بهترین گل زنشان سهیل حق شناس از روی نقطه پنالتی وارد دروازه مس کرمان کرد به یک پیروزی خانگی رسید و خیلی زود صدر جدول را از تیم گل گهر پس گرفتند. 

* خیبر صفر - ملوان یک؛ زنده شدن امید قو در جوار فلک الافلاک

ملوانی ها در یک بازی سخت خارج از خانه موفق شدند میزبان خود خیبر خرم آباد را با تک گلی که شاهین ثاقبی در دقیقه 36 بازی به ثمر رساند به برتری مقابل میزبان خود رسیدند تا با این پیروزی 53 امتیازی شده و با توجه به شکست سنگین گلگهر در بابل، شانس این تیم برای صعود به لیگ برتر افزایش یابد. 

* آلومینیوم 3 - ایرانجوان صفر؛ اراکی ها همچنان با پاشازاده یکه تازی می کنند
آلومینیومی ها حالا حتما افسوس این را می خورند که چرا مهدی پاشازاده را زودتر از این ها به خدمت نگرفته بودند. این تیم موفق شد در این بازی خانگی اما نه چندان سخت، تیم ایرانجوان بوشهر را با گل های محمد آشتیانی، امین پورعلی و مهدی خلج با حساب سه بر صفر ملغلوب نمایند و به لطف این پیروزی تا رده نهم جدول بالابیایند.

* فولاد یزد یک - نفت مسجد سلیمان صفر؛ فولاد در حال فرار از منطقه خطر
فولاد یزد در خانه خود میزبان تیم نفت مسجد سلیمان بود و موفق شد در یک دیدار پایاپای و نفسگیر با تک گلی که فرزاد ایزد در دقیقه 67 برای این تیم به ثمر رساند بر شاگردان محمود فکری غلبه کرده و برای بقا در لیگ دسته اول امیدوار بماند.

یزدی ها تنها یک پله با صعود فاصله دارند و به خوبی می‌دانند یک لحظه غفلت می تواند باعث یک عمر پشیمانی این تیم باشد.

* پارس جنوبی جم 2 - نساجی صفر؛ پارس جم و افزایش شانس صعود به لیگ برتر
این پیروزی خانگی شانس تیم پارس جم برای صعود به لیگ برتر را بسیار افزایش داد. شاگردان مهدی تارتار در خانه خود با گل های امید سینک و احسان تاییدی بر میهمان قامشهری شان غلبه کردند تا  بیشتر از همیشه خود را به لیگ برتر نزدیک ببیند.

این تیم هم در حال حاضر 53 امتیازی است و در رده سوم جدول قرار گرفته است.

* استقلال اهواز صفر - بادران یک؛ این تیم فقط می بازد!
برای استقلال اهواز فرقی نمی کند حریفش چه تیمی باشد و بازی کجا برگزار شود. این تیم تنها از یک قانون تبعیت می کند و آن هم نبردن در هر شرایطی است. آبی پوشان اهوازی که در آستانه سقوطو به لیگ دسته دوم قرار گرفته اند، در خانه خود با یک گل مغلوب تیم بادران شدند تا همچنان با فاصله زیاد نسبت به دیگر تیم ها در قعر جدول باقی بمانند. تک گل تیم بادران را در این بازی سعید واسعی در دقیقه 32 به ثمر رساند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان