ماهان شبکه ایرانیان

لوکس ترین کشتی های تفریحی ؛ آرامشی از جنس اقیانوس

بشر همیشه #سفر را دوست داشته است در طول تاریخ انسان هایی بوده اند که تمام زندگی خود را صرف سفر کردن کرده اند

بشر همیشه #سفر را دوست داشته است در طول تاریخ انسان هایی بوده اند که تمام زندگی خود را صرف سفر کردن کرده اند . در گذشته شمار این افراد بسیار کم بوده است ، ولی امروزه هرکسی می تواند سفر کند و زیبایی های دنیا را لمس کند . به لطف پیشرفت های امروزی بشر در تمامی زمینه ها در چند ساعت می توان از این سوی کره ی زمین به آن سوی دیگر رفت ، بدون کمترین خطر . 

 برای سفر کردن راه های زیادی وجود دارد . شما می توانید سوار بر هواپیما شده و در آسمان ها سفر کنید . سوار اتومبیل و یا اتوبوس شده و در جاده ها به سفر بروید یا این که سوار کشتی شوید و در آب های پر طلاطم دریاها و اقیانوس ها به سفر بپردازید . 

امروز قرار است به اتفاق هم سوار بر 8 کشتی مجلل و لوکس شویم و به اقیانوس ها برویم . از زیبایی ها و ویژگی های این کشتی ها برای شما خواهیم گفت و شما می توانید تصمیم بگیرید که سفر با این کشتی ها و پرداخت مبالغی زیاد ، ارزش این سبک سفر کردن را دارد یا خیر .  

همراه کارناوال باشید تا سفر خود را آغاز کنیم .

اقیانوس

 درباره ی سفرهای دریایی بیشتر بدانیم 

همانطور که می دانید در قدیم سفر کردن از راه دریا ماه ها به طول می انجامید و شاید سال ها . خطرات زیادی جان مسافران را تهدید می کرد . در آن زمان میزان امنیت کشتی ها در مقابل طوفان های سهمگین بسیار کم بوده است و هر از گاهی خبر از غرق شدن #کشتی به همراه مسافران آن همه را ناراحت می کرد . دزدان دریایی نیز خطر بزرگی محسوب می شدند و حتی امروزه نیز ما شاهد فعالیت های این افراد در دریاها و اقیانوس ها هستیم . 

علم پیشرفت کرد ، بشر پیشرفت کرد و در کشتی ها از فلز استفاده شد و سوخت های فسیلی برای تامین انرژی حرکت کشتی جای نیروی باد و انسان ها را گرفتند . عصری تازه شروع شد . مسافرت هایی که ممکن بود 2 یا 3 سال طول بکشد به چندین ماه یا هفته کاهش یافت و امنیت به هنگام سفر نیز افزایش یافت . دیگر بسیاری از طوفان ها تهدیدی برای کشتی ها به حساب نمی آمدند . 

امروزه ما وارد عصر جدیدی از سفر های دریایی شده ایم . شاهد کشتی های بزرگ و لوکسی در اقیانوس ها هستیم که بدون کوچکترین مشکلی در حال سفر کردن هستند . 

در ادامه #لوکس ترین و جالب ترین کشتی ها را باهم خواهیم دید . 

کشتی در اقیانوس

1) استار فلایر ؛ Star Flyer

این کشتی زیبا و مجلل 360 فوت طول و توانایی سوار کردن 170 مسافر را دارد و بیشتر این مسافران در انتهای سفر مجذوب این کشتی می شوند . اگر شما با این کشتی به سفر بروید کابین های راحتی برای استراحت و اقامت در انتظار  شما خواهد بود و برای شنا کردن بر روی این کشتی دو استخر بزرگ ساخته شده است . زمانی که بر روی آب های اقیانوس در حال حرکت هستید شنا کردن در استخر بسیار جالب به نظر می آید . 

سرعت این کشتی و تکان هایی که دارد ممکن است برای بسیاری از افرادی که با استار فلایر سفر می کنند مناسب نباشد .

اگر بر روی عرشه ی این کشتی قرار بگیرید تصور می کنید که به گذشته های دور سفر کرده اید و سوار بر کشتی قدیمی هستید . 

این کشتی در تابستان در آب های #مدیترانه سفر می کند و بین ماه های نوامبر تا آپریل به دریای #کارائیب می رود . 

سفر در روز حال و هوای دیگری دارد و از مناظر می توانید لذت ببرید . در شب نیز می توانید از نور کشتی ها و اسکله ها لذت ببرید . اگر به آسمان نگاه کنید ، محو زیبایی آن نیز خواهید شد . 

استار فلایر ؛ Star Flyer
استار فلایر ؛ Star Flyer
داخل استار فلایر

2) دیامانت ؛ Diamant

این کشتی در آب های دریای کارائیب سفر می کند . 12 نفر می توانند در این کشتی جای بگیرند و تجربه ای خاص از سفر دریایی داشته باشند . کسانی که تجربه ی سفر با این کشتی را داشته اند از سه چیز درباره ی سفر خود به نیکی یاد می کنند ، غذای خوب ، کابین های عالی و کیفیت خوب .

بعد از صرف صبحانه می توانید بر روی شن های ساحل قدم بزنید ، از روستاها دیدن کنید و لاک پشت ها را از نزدیک ببینید . 

در زیر کشتی چراغ هایی تعبیه شده است که ماهی ها را به سوی کشتی جذب می کنند .

البته خبری از اینترنت در این کشتی نیست . در این باره سازندگان کشتی می گویند که ما می خواهیم مسافران ما روابط اجتماعی خود را خارج از فضای مجازی به هنگام سفر داشته باشند . 

دیامانت نسبت به دیگر کشتی ها اندازه ی کوچکتری دارد ولی به همان اندازه راحت و زیبا است . 

دیامانت ؛ Diamant
عرشه ی دیامانت

3) باد ستاره ؛ Wind Star

این کشتی در فصل تابستان در دریای مدیترانه به سر می برد و در فصل زمستان در آب های دریای کارائیب سیر می کند . بلیندا بنت کاپیتان این کشتی است و اولین زن سیاهپوستی به حساب می آید که کاپیتان است . 

طول این کشتی 360 فوت است و بلیندا در این باره می گوید که به هنگام سوار شدن بر این کشتی تصور می کنید سوار یک سفینه شده اید . 

باد ستاره می تواند 148 نفر را سوار کند و برای آن ها 73 اتاق در نظر گرفته شده است . در این کشتی مجلل سونا ، زمین ورزش های آبی ، کتابخانه و رستوران قرار گرفته است که هرکدام باعث می شوند بیشتر از سفر خود لذت ببریدد . 

به هنگام سفر با این کشتی به دنیای دیگری پا می گذارید و ماجراجویی در انتظارتان خواهد بود .

باد ستاره ؛ Wind Star
عرشه ی باد ستاره

4) لا استرلا آمازونیکا ؛ La Estrella Amazonica

این کشتی در رودخانه های آمازون در پرو سفر می کند . طول این کشتی 139 فوت است و قسمت بالایی کشتی فضایی باز دارد و شما می تانید غذا ها و نوشیدنی ها را در آن جا میل کنید و این کشتی نیز می تواند میزبان 31 مسافر باشد . 

این کشتی حدود 30 سال است که در این آب ها سفر می کند و ماجراجویی های زیادی را انجام داده است . 

تصور کنید سوار بر کشتی هستید و از میان جنگل های آمازون عبور می کنید و از حیات وحش دیدن می کنید و این یک روز کاملا معمولی برای مسافران این کشتی خواهد بود . 

قبل از تابستان و گرم شدن بیش از حد دما بسیاری از حیوانات مانند پرندگان و میمون ها در سفر شما را همراهی می کنند . 

سفر به این سبک در میان جنگل بسیار لذت بخش خواهد بود . 

لا استرلا آمازونیکا ؛ La Estrella Amazonica
لا استرلا آمازونیکا ؛ La Estrella Amazonica
لا استرلا آمازونیکا ؛ La Estrella Amazonica

5) ماندالِی ؛ Mandalay

این کشتی برای اولین بار در سال 1923 به آب انداخته شد و هنوز در زیر نور خورشید در حال سفر کردن است . در طول تاریخ این کشتی مسافران زیادی را دیده است و حتی چندین بار با خطر غرق شدن مواجه شده است . 

یکی از ویژگی سفر با این کشتی این است که برای شما تاریخ این کشتی تداعی می شود . 

این کشتی 58 مسافر را در خود جای می دهد و اتاق هایی 2 الی 3 نفری در این کشتی ساخته شده است . 

انواع غذا ها را شما در این کشتی می توانید میل کنید . سوناهای مخصوصی نیز در کشتی وجود دارد که آن ها را به شما پیشنهاد می کنیم . 

سفر با این کشتی شما را به دنیای دریاها می برد . 

ماندالِی ؛ Mandalay
ماندالِی ؛ Mandalay

6) ملکه ی غرب ؛ Queen Of The West

رودخانه ی می سی سی پی یکی از بزرگترین و زیباترین رودخانه های آمریکا به حساب می آید . کشتی ملکه ی غرب می تواند 120 مسافر را در خود جای دهد و در آب های این رودخانه به جلو حرکت کند . 

در سال 2011 این کشتی تغییرات زیادی را به خود دید . بالکن ها به آن اضافه شدند ، موتور آن تقویت شد ، شیشه ها را عوض کردند و … 

زمانی که با این کشتی در حال سفر هستید از طبیعت اطراف رودخانه می توانید لذت ببرید . 

این کشتی می تواند به مدت 12 روز در این رودخانه حرکت کند و سفری خاطره انگیز را برای شما رقم بزند . 

ملکه ی غرب ؛ Queen Of The West
ملکه ی غرب ؛ Queen Of The West

7) چشم باد ؛ Eye Of The Wind

این کشتی 104 سال سن دارد و با طولی 132 فوتی در دریاها حرکت می کند . هدف از استفادهی این کشتی بعد از این همه سال به گفته ی صاحبان آن این است که این گونه می خواهند مردم را با حال و هوای سفر با کشتی های قدیمی آشنا کنند و نشان بدهند که در زمان های دور اگر قصد سفر را داشتید با چه نوع کشتی باید در دریاها سفر می کردید . 

در این کشتی 12 مسافر جای می گیرند و تجربه ی سفر فوق العاده ای را خواهند داشت . 

هر از گاهی از میان مسافران شخصی انتخاب می شود تا در کنار کاپیتان کشتی را براند . شما حتی می توانید تجربه ی ماهیگیری را نیز در این کشتی تجربه کنید . 

کسانی که با این کشتی تجربه ی سفر کردن را داشته اند می گویند وزش باد بر روی صورت زمانی که بر روی عرشه ای چشم باد هستید لذت بخش است . 

چشم باد ؛ Eye Of The Wind
چشم باد ؛ Eye Of The Wind
داخل چشم باد

8) ابر دریا ؛ Sea Cloud

برخی این کشتی را به نام ابر دریای افسانه ای صدا می زنند . ابر دریا در سال 1932 در کشور آلمان ساخته شد . 64 مسافر را می تواند حمل کند و به هنگام سفر به خوبی می توان از مناظر دریایی لذت برد . 

کسانی که سوار این کشتی شده اند گفته اند که طبیعت گویی با این کشتی در آمیخته است .

افرادی که سوار بر این کشتی می شوند بسیار متفاوت هستند و همگی به طبیعت علاقه مند می باشند و از برخورد باد با موهایشان لذت می برند . 

کابین های متفاوتی برای افراد معمولی و خاص با قیمت های متفاوت در نظر گرفته شده است . 

غذاهایی که سرو می شود متنوع و بسیار لذیذ هستند .

در فصل زمستان این کشتی در آمریکای مرکزی و دریای کارائیب در حال سفر کردن است . 

ابر دریا ؛ Sea Cloud
داخل  ابر دریا
داخل  ابر دریا

سخن کارناوال

آیا تا به حال با این نوع از کشتی ها سفر کرده اید ؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید . 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان