اسطوره یونایتد با پسرش هم بازی شد

بازگشت پل اسکولز به میادین فوتبال

پل اسکولز، اسطوره باشگاه منچستریونایتد به میادین فوتبال بازگشت و برای تیم رایتون تاون به میدان رفت ولی نتوانست مانع شکست آنها مقابل استوکپورت گرجینز شود.

به گزارش "ورزش سه"، وقتی باشگاه رایتون که در لیگ‌های حرفه ای حضور ندارد، متوجه شد تعداد بازیکنانش برای دیدار با استوکپورت کافی نیست، شماره 8 خود را به پل اسکولز پیشنهاد کرد. پسر اسکولز، آرون، در این تیم توپ می‌زند و به واسطه حضور آرون، پل نیز یک بازی برای این تیم به میدان رفت.

 

 

 

اسکولز که 11 قهرمانی در لیگ برتر دارد، برای این تیم در زمین حاضر شد و خیلی سریع این خبر بین فوتبال دوستان پخش شد و جمعیت قابل توجهی برای تماشای بازی او حاضر شدند.

 

گری لمینگ، رئیس باشگاه رایتون در این رابطه گفت:" معمولا 40 یا 50 نفر برای تماشای بازی ما به ورزشگاه می‌آیند ولی وقتی اعلام کردیم پل برای این بازی در ترکیب ما خواهد بود، جمعیت بیشتری حاضر شد. فکر نمی‌کنم باشگاه حریف تا به حال مقابل چنین جمعیتی بازی کرده باشد. ما شکست خوردیم. او 43 ساله است ولی همچنان جادوی فوتبال در او دیده می‌شود و فوق العاده بود. مطمئنا رسانه‌ها توجه بسیاری به او دارند و به نظرم هنوز بازیکن فوق العاده ای است."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان