مراکز خرید استانبول ؛ بهترین ها و معروف ترین ها

استانبول این شهر وسیع، مدرن و جذاب یکی از مقاصد محبوب گردشگران ایرانی ست و سالانه با آغوش باز بسیاری از ایرانی ها را به خود می خواند

استانبول این شهر وسیع، مدرن و جذاب یکی از مقاصد محبوب گردشگران ایرانی ست و سالانه با آغوش باز بسیاری از ایرانی ها را به خود می خواند. از همین رو چندی پیش به معرفی شهر استانبول پرداختیم و در آن نکات مهمی چون شماره های ضروری استانبول، آب و هوا و بهترین فصل سفر، گزینه های حمل و نقل درون شهری، فرودگاه ها و … پرداختیم. در ادامه نیز راهنمای سفر به استانبول را برای شما تهیه کرده ایم که در آن با بهترین رستوران های گران، متوسط قیمت و ارزان شهر آشنا خواهید و خواهید دانست بهترین هتل های لوکس استانبول کدامین هتل ها هستند. علاوه بر تمام این ها برای گشتی تفریحی بهترین گزینه ها به تفکیک و با ارائه آدرس و جزئیات مهم معرفی شده اند. به طور مثال خواهید دانست پارک های آبی استانبول کجا هستند و چه ساعاتی فعالیت دارند و هزینه ورودی آن ها چقدر است. از دیگر مکان های دیدنی استانبول، مساجد باشکوه این شهر بوده که نباید از قلم بیافتند. 

حالا میرویم سراغ مراکز خرید این شهر و می خواهیم بدانیم بهترین مرکز خریدهای استانبول کجا قرار گرفته اند و چه ویژگی های منحصر به فردی دارند. پس از کمی آشنایی با این مراکز خرید، چندین عکس نیز از این ساختمان ها خواهیم دید. جالب است بدانید که بزرگ ترین مرکز خرید اروپا هم در این لیست 15 تایی وجود دارد. از آن جا که مراکز خرید استانبول تنها به همین تعداد خلاصه نمی شود هنوز هم مراکز خرید قابل توجهی در استانبول وجود دارد، در آینده ای نزدیک با دیگر مرکزهای خرید استانبول آشنا خواهیم شد.

کارت اعتباری و پول های خود را بردارید و همراه کارناوال به بهترین مراکز خرید استانبول بیایید. 

1- مرکز خرید آکمرکز ؛ Akmerkez

مرکز خرید آکمرکز یکی از بهترین و شکیل ترین مراکز خرید استانبول است که ماهانه بین 1 تا 1٫5 میلیون بازدیدکننده دارد. آکمرکز افتخارات جهانی زیادی نیز کسب کرده است. این مرکز خرید در سال 1995 جایزه بهترین مرکز خرید در اروپا، در سال 1996 بهترین مرکز خرید در دنیا و در سال 2010 جایزه بهترین طراحی داخلی در دنیا را به دست آورده. جالب است بدانید که هیچ مرکز خریدی این دو جایزه را با هم دریافت نکرده است. 

مرکز خرید آکمرکز در کل 246 مغازه دارد که در میان آن ها تعدادی زیادی مغازه پوشاک بانوان، آقایان و کودک دیده می شود. علاوه بر آن، مغازه های اسباب بازی، کیف و کفش، عینک، جواهرات و … در مرکز خرید آکمرکز وجود دارد. از دیگر امکانات و سرگرمی های این مجموعه می توان به چندین رستوران، سینما، آرایشگاه، بانک، لوازم دیجیتال و الکترونیک، سوپرمارکت و مغازه حیوانات خانگی اشاره کرد.

همچنین این مرکز خرید دارای سرویس‌های رایگان به محله‌ها و هتل‌های نزدیک است و بنابراین دسترسی خوب و آسانی دارد. 

ساعت کار: 10 تا 22

 تلفن: 0170 282 212 90+

آدرس: استانبول، بسیکتاس، اتیلر، خیابان نیسپتیه

Address: Nispetiye Cad. Etiler, Besiktas, Istanbul, Turkey

مرکز خرید آکمرکز
مرکز خرید آکمرکز

2- مرکز خرید زورلو سنتر ؛ Zorlu Center

 زرلو سنتر مرکز خریدی مجلل و مدرن، واقع در  بخش اروپایی استانبول است که هم زمان محلی برای برگزاری هنرهای نمایشی بوده و دارای یک هتل 5 ستاره، چندین دفتر و مکانی اقامتی است. در این مرکز خرید فوق العاده، 180 مغازه و فروشگاه مختلف و برندهای معروف و بین المللی به چشم می خورد. از جمله برندهایی که در زرلو سنتر شعبه دارند می توان نام های آشنایی چون منگو، تامی هیلفیگر، پینکو، کوتون، استلا مک کارتنی و بزرگ ترین شعبه H&M را عنوان کرد. همچنین غول های مد و لباس نیز در این مرکز خرید بسیار خودنمایی می کنند که از آن جمله ولنتینو، سنت لارنترت، فندی، دیور، پرادا، مونت بلنک، سوان و کاوالی می باشند. 

یکی از جالب توجه ترین بخش های زرلو سنتر، تنوع رستوران های ببین المللی این مرکز خرید است. شما برندهای بین المللی معروفی چون Eataly، رستوران‌های ایتالیایی Jamie Oliver، تامز کیچن و مورینی و همین طور رستوران‌های معروف محلی کسباسی (Köşebaşı)، گونایدینی (Günaydın) را خواهید دید.

در مرکز خرید زرلو سنتر 14 سالن سینما با گنجایش 1600 تماشاچی وجود دارد.

همچنین جالب است بدانید که هتل مجموعه زرلو سنتر یکی از بهترین هتل های 5 ستاره استانبول است. برای اطلاعات بیش تر می توانید بهترین هتل های لوکس استانبول را بخوانید. 

ساعت کار: 10 تا 22

 تلفن: 9496 444 212 90+

آدرس: استانبول، بارباروس بولواری کاواساگی، محله لوازیم

Address: Levazim Mh, Barbaros Bulvari Kavsagi, Istanbul, Turkey

زرلو سنتر استانبول
زرلو سنتر استانبول
زرلو سنتر استانبول

3- مرکز خرید استینیه پارک ؛ Istinye Park

 استینیه پارک مجموعه‌ای‌ست با سقف شیشه‌ای و طراحی چشمگیر که به صورت یک آمفی تئاتر ساخته شده است. در کل در این مرکز خرید 300 مغازه با بخش‌هایی چون: منطقه مد، پارک سبز مرکزی، مرکز خرید خیابانی مسقف، مرکز سرگرمی کودک و باشگاه تفریحی و صخره‌نوردی، بازار (الهام گرفته شده از بازاهای سنتی و ترکی)، 12 سالن سینما، یک سالن آی مکس و 3D و چندین و چند کافه و سینما وجود دارد. همچنین در کنار طیف متنوعی از رستورانها و کافه های استینیه پارک، یک بازار غذا در این مرکز خرید قرار دارد. 

از جمله برندهای معروف پوشاک موجود در این مجموعه می توان به چندین برند چون دیور، پرادا، سلین، فندی، هوگو باس، زارا، منگو، سفورا و دبنهامز و … اشاره کرد. جالب آن که مجلل ترین و لوکس ترین مغازه های این مرکز خرید در فضای باز و بالایی  استینیه پارک واقع شده که از بالاترین طبقه مجموعه قابل دسترسی است.

ساعت کار: 10 تا 22

آدرس: استانبول، ساریر ؛ شماره 73، خیابان ایستنیه بایری

Address: Istinye Bayiri Street, No:73 ؛ Sariyer, Istanbul, Turkey

 

استینیه پارک استانبول
استینیه پارک استانبول
استینیه پارک استانبول

4- مرکز خرید فروم استانبول ؛ Forum Istanbul

فروم استانبول همان‌جایی‌ست که به احتمال خیلی زیاد هر آن‌چه را که نیاز داشته باشید، در آن خواهید یافت! فروم استانبول بزرگ ترین مرکز خرید موجود در قاره اروپاست که گنجایشی برابر با 5000 نفر دارد و در کل در آن 280 مغازه با برندهای بین المللی و ترکی وجود دارد. 

از جمله امکانات این مجموعه وسیع، وجود آکواریوم تورکوآ زو و نخستین موزه یخ استانبول است. در ادامه فضای مجموعه، فروشگاه‌های معروفی مانند IKEA، مغازه‌های ورزش و اسپورت Decathlon، Praktiker، چندین مغازه تخصصی تکنولوژی، 62 مغازه کفش و پوشاک بین المللی و محلی، 15 کافه، 34 رستوران و 10 سالن سینما دیده می‌شود. همچنین این مرکز خرید یک پارکینگ اختصاصی با گنجایش 5,500 جا پارک در اختیار بازدید کنندگان قرار می دهد. 

برخی از برندهای معروفی که در فروم استانبول نمایندگی دارند عبارت اند از: C&A، M&S، زارا و بوینر.

ساعت کار: 10 تا 22

آدرس: استانبول، بایرامپاسا، خیابان پاشا، محله کوکاتیپ

Address: Kocatepe Mahallesi, Pasa Caddesi ؛ Bayrampasa, Istanbul, Turkey

فروم استانبول
فروم استانبول
فروم استانبول

5- مرکز خرید سیتیز نیسانتاسی یا سیتیز ؛ City’s or City’s Nisantasi

 مرکز خرید سیتیز، یک مرکز مد پیشرفته با آمیخته ای از فضای سنتی منطقه بوده که در قلب منطقه مجلل نیسانتاسی و در نزدیکی تکسیم ساخته شده است. جالب است بدانید ساخت سیتیز حدود 125 میلیون دلار آمریکا هزینه برداشته است. 

در واقع سیتیز نیسانتاسی، مرکز خریدی فوق العاده برای مد، سبک زندگی با طیفی از مغازه‌های شکیل، کافه‌ها ورستوران‌هاست. در مجموع 150 مغازه با برند های معتبر، چندین سینما و رستوران زنجیره ای در این مرکز خرید به چشم می خورد.

ساعت کار: 10 تا 22

آدرس: استانبول، سیسیلی، تسویکیه ؛ شماره: 162، خیابان تسویکیه

Address: Tesvikiye Cad. No:162 ؛ Tesvikiye, Sisli, Istanbul, Turkey

سیتیز نیسانتاسی استانبول
سیتیز نیسانتاسی استانبول
سیتیز نیسانتاسی استانبول

6- مرکز خرید کنیون ؛ Kanyon

کنیون یک پدیده شهری و یکی از سرشناس و معروف ترین مراکز خرید در شهر وسیع استانبول است. این مرکز خرید 40,000 متر مربع وسعت دارد و در کنار بخش تجاری آن، یک برج 26 طبقه اداری و 179 محل اقامتی بسیار لوکس به چشم می خورد. 

کنیون، یک مرکز خرید چهار بخشی بوده که در منطقه اقتصادی و محله بسیکتاس استانبول قرار دارد. در این مجموعه 160 مغازه از برندهای معروف ترکی و بین‌المللی، رستوران‌های زنجیره‌ای معروف، کافه، باشگاه ورزشی و 9 سالن‌ سینما واقع شده است. 

خوب است بدانید که کنیون در سال 2006 جایزه «نمای معماری شهری» را از آن خود کرده است. 

ساعت کار: 10 تا 22

آدرس: استانبول، بسیکتاس، لونت 185، خیابان بیوکدره

Address: Buyukdere Cad. No:185 Levent, Besiktas, Istanbul, Turkey

مرکز خرید کنیون استانبول
مرکز خرید کنیون استانبول
مرکز خرید کنیون استانبول

7- استانبول مال ؛ Mall of Istanbul

استانبول یکی از بزرگ رتین مراکز خرید در شهر استانبول است که میزبان برندهای ممتاز و معروف دنیا است. 

در این مرکز خرید بخش هایی چون 350 فروشگاه و مغازه متنوع، مرکز خوراکی، نخستین پارک موضوعی و اختصاصی در استانبول، خیابان هنرهای سنتی و مرکز اجرای هنرهای نمایشی وجود دارد و استانبول مال با وجود چنین امکاناتی به یکی از پویاترین و کاربردی ترین مراکز خرید شهر بدل شده است. 

شعبه بزرگ ویکتوریا سیکرت، زارا، مودو، دینهامز، ال سی واکیکی، دی کاسلون فرانسه و میس سلفریج بریتانیا تنها برخی از برندهای جالب توجه این مرکز خرید لوکس و بزرگ هستند. 

برای اطلاعات بیش تر از این مرکز خرید می توانید استانبول مال ؛ مدرن ترین مرکز خرید استانبول را بخوانید. 

ساعت کار: 10 تا 22

آدرس: استانبول، بلوار محموتبی باساکسهیر، سلیمان دمیرال

Address: Süleyman Demirel Bulvarı Mahmutbey Başakşehir / İstanbul

استانبول مال
استانبول مال
استانبول مال

8- مرکز خرید جواهیر استانبول ؛ Istanbul Cevahir

 مرکز خرید جواهیر استانبول، در بین سال های 2005 تا 2011 بزرگترین مرکز خرید در اروپا از نظر مساحت بوده و در حال حاضر نیز ششمین مرکز خرید بزرگ در دنیاست. جواهیر استانبول همچنین یکی از مراکز مهم تفریحی و سبک زندگی شهر استانبول است. جواهیر استانبول در مجموع 6 طبقه دارد و در آن 343 فروشگاه از برندهای مطرح و معتبر دنیا به چشم می خورد. برخی از این نمایندگی ها، اولین شعبه خود در ترکیه را ابتدا در جواهیر استانبول افتتاح کرده اند. 

جواهیر استانبول وسعتی بالغ بر 420٫000 متر مربع دارد که از این میزان فضا ، حدود 110٫000 متر مربع به فروشگاه ها ، 34 رستوران، فست فود، 14 رستوران بین المللی و محلی و 71٫000 متر مربع فضا نیز برای یک پارکینگ 4 طبقه با گنجایش 2٫500 اتومبیل اختصاص داده شده است. 

علاوه بر این ها یک مرکز تفریحی سرپوشیده متشکل از 12 سالن سینما و تئاتر، یک سالن سینمای مخصوص کودکان و یک شهر بازی سرپوشیده مخصوص تمام سنین در جواهیر مال ایجاد شده است. 

برای اطلاع یافتن از ویژگی ها و عکس های این مرکز خرید، مرکز خرید جواهیر استانبول را بخونید.

ساعت کار: 10 تا 22

آدرس: استانبول، منطقه ی شیشیلی ، منطقه ی دی:22 ، منطقه ی بویوک دره

Address: Büyükdere Cad., D:22, 34100 Şişli/İstanbul, Turkey

جواهیر استانبول
جواهیر استانبول

9- مرکز خرید گالریا آتاکوی ؛ Galleria Ataköy

 فرض کنید درست زمانی که از هواپیما بیرون آمده‌اید احتیاج دارید ضروریاتی را خرید کنید. نگران نباشید! کافیست به راننده بگویید تا از راه کنار دریا برود، چرا که درست گالریا آتاکوی در سر راه شماست و با فرودگاه آتاتورک تنها 5 کیلومتر فاصله دارد. 

جالب است بدانید که مجتمع گالریا آتاکوی اولین مرکز خرید ساخته شده در استانبول است که امکانات مناسبی نیز دارد. گالریا آتاکوی در کل 4 طبقه است  که در طبقه اول برندهای نام آشنایی چون آدیداس، پیر کاردین و کوئیک سیلور توجه شما را جلب خواهند کرد. همچنین تعدادی رستوران، کافه و یک سوپرمارکت در همین طبقه وجود دارد. سالن بولینگ و یک کافه را در طبقه اول گالریا و در طبقه دوم نیز سینما مجموعه را خواهید دید. 

روزاه حدود 20,000 بازدیدکننده به گالریا آتاکوی می آیند و در میان 119 مغازه و طیف متنوعی از برندهای مجلل لباس تا برندهای مشهور و قیمت مناسب به گردش و خرید می پردازند. 

ساعت کار: 10 تا 22

آدرس: استانبول، ساحیلیولو

Address: Sahilyolu, 34158 İstanbul, Turkey

گالریا آتاکوی استانبول
گالریا آتاکوی استانبول

10- مرکز خرید پالادیوم ؛ Palladium

پالادیوم، یکی از جدیدترین و لوکس ترین مراکز خرید در بخش آسیایی شهر استانبول است که ظاهری متفاوت و سازه ای با معماری چشمنواز دارد. بخش جلویی این مرکز خرید به صورت سازه ای کروی شکل و شیشه‌ای است که در بدو ورود به پالادیوم دیده می‌شود. وسعت مرکز خرید پالادیوم استانبول در حدود 40,000 متر مربع است و در کنار برجی 32 طبقه و مسکونی قرار دارد. 

در پالادیوم استانبول برندهای پیشرو ترکی و بین‌المللی در پیش روی شما قرار دارند و بسیاری مختص به سبک زندگی‌ هستند. از جمله برندهای معروف درون این فروشگاه وسیع می توان به C&A، زارا، گپ، پیر کاردین، منگو، آدیداس، نایک، تامی هیلفیگر، فورا و ال سی واکیکی اشاره کرد. این مرکز خرید با حدود 190 مغازه، به یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید استانبول بدل شده است. از دیگر امکانات پالادیوم، سالن تئاتر درون این مرکز، کافه‌ها و فودکورتی وسیع با 20 رستوران است.

ساعت کار: 12 تا 23:30

آدرس: استانبول، آتاسهیر، ینی ساهارا ؛ خیابان هالک شماره 8، محله باباروس.

Address: Barbaros Mah. Halk Cad. No:8 ؛ Yeni Sahra, Atasehir, Istanbul

پالادیوم استانبول
پالادیوم استانبول
پالادیوم استانبول

11- مرکز خرید آکوآ فلوریا ؛ Aqua Florya

آکوا فلوریا مجموعه ای شکیل در کنار ساحل و در نزدیکی فرودگاه است که مجموعه‌ی مطلوبی از برندهای روز دنیا و فود کورتی فوق العاده و بالکن دار در طبقات بالاست. این مجموعه در کل 45.000 متر مربع وسعت دارد که در آن آمفی تئاتری روباز با گنجایش 900 نفر، 11 سالن سینما با گنجایش 1280 نفر، فضایی برای پیاده روی با مساحت 52.000 متر مربع و در نهایت فضایی اختصاصی جهت خرید با وسعت 13.000 متر مربع وجود دارد. مرکز خرید آکوا فلوریا در تمام روزهای هفته باز است و امکان خرید از انواع برندهای مردم پسند و محبوب را در پیش روی شما قرار می دهد. 

از دیگر مزایای این مرکز خرید وجود آکواریومی بزرگ در مجتمع است که از جمله آکواریوم های معروف و قابل توجه در استانبول است و همچنین بزرگ ترین آوتاریوم موضعی در دنیاست. برای اطلاعات بیش تر از تفریحات آبی و آکواریوم های استانبول می توانید تفریحات آبی استانبول را بخوانید. 

ساعت کار: 10 تا 22

آدرس: استانبول، خیابان هالکالی

Address: Halkali Cad., Istanbul, Turkey

آکوآ فلوریا استانبول
آکوآ فلوریا استانبول
آکوآ فلوریا استانبول

12- مرکز خرید متروسیتی ؛ Metrocity

 اگر به مراکز خرید بزرگ و شلوغ علاقه‌ای نداشته باشید، مرکز خرید متروسیتی درست همان گزینه مطلوب شماست! متروسیتی گرچه چندان بزرگ نیست، اما همچنان فروشگاه مناسبی با گلچینی از برندهای معروف دنیاست. متروسیتی، مجتمعی چهار طبقه با 140 مفازه است که در منطقه اقتصادی شهر و خیابان بیوک دره استانبول قرار دارد. در مغازه های انبوه این مرکز خرید با برندهایی چون منگو، لاکوست، هاتیک و برگر کینگ برخواهید خورد. متروسیتی در مجموع 60,000 متر مربع را به خود اختصاص داده که علاوه بر نمایندگی برندهای یاد شده، در آن یک فود کورت، فروشگاه و سوپرمارکت به چشم می خورد. 

دسترسی مناسبی نیز به مترو دارد و به راحتی می‌توانید از ایستگاه مترو لونت به متروسیتی دسترسی داشته باشید.

ساعت کار: 10 تا 22

آدرس: استانبول، بسیکتاس، لونت ؛ خیابان بیوکدره شماره 171

Address: Buyukdere Cad. No:171 ؛ Levent, Besiktas, Istanbul, Turkey

بهترین مراکز خرید استانبول
بهترین مراکز خرید استانبول
بهترین مراکز خرید استانبول

13- مرکز خرید آستوریا استانبول ؛ Astoria Istanbul 

 آستوریا استانبول محلی برای گردآوری برندهای معروف ترکی و جهانی در محیطی خارق العاده و بکر در کنار یک دیگر است. آستوریا استانبول وسعتی 35,000 متر مربعی دارد و در کل شامل 110 مغازه و فروشگاه است. 

از رستوران های بسیار لوکس بگیرید تا انواع کافه ها، یک محل ماساژ به سبک تایلندی، یک استخر سرپوشیده و سینمای چند بعدی از دیگر امکانات جذاب این مرکز خرید بزرگ است. همچنین یک پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 800 جاپارک از دیگر مزیت های استوریا استانبول می باشد. 

ساعت کار: 10 تا 22

آدرس: استانبول، شیشیلی، اسنتپ، استوریا کوللری شماره 127، خیابان بیوک دره، اسنتپ

Address: Esentepe, Büyükdere Cad. Astoria Kuleleri No:127, 34394 Esentepe/Şişli/Şişli/İstanbul, Turkey

آستوریا استانبول
آستوریا استانبول

14- مرکز خرید آکاسیا آکیبادم ؛ Akasya Acıbadem

اشتباه است اگر بخواهیم آکاسیا اکیبادم را تنها یک مرکز تجاری بدانیم، چرا که مرکزی مجلل و کامل از اقامتگاه های تشریفاتی، دو پارک، دفاتر اداری و پارک موضوعی مخصوص کودکان است. آکاسیا آکیبادم برای میهمانان خود طیف متنوعی از برندهای مشهور و معتبر بین المللی و جهانی را در پیش رو می گذارد. در این مرکز خرید وسیع هشتاد هزار متر مربعی، 6 سطح و طبقه وجود دارد که در هر کدام انواعی از مغازه های پوشاک آقایان، خانم ها و کودکان، کیف و کفش، لوازم ورزشی، لوازم آرایشی، غذا و نوشیدنی و … وجود دارد. 

از جمله برندهای معروف این مرکز خرید می توان به: آدیداس، اپل، آلدو، بیمن، بیمن کلاب، برگر کینگ، چیکو، منگو، کلمبیا، دیزل، دیوارس، فلورمال، گپ، هوم سوئیت هوم، باس، لاکوست، کوتون، ال سی واکیکی، لویس، منگو، زارا، ماوی، مک دونالد، پنتی و استار باکس اشاره کرد. 

ساعت کار: 10 تا 22

آدرس: استانبول، اوسکودار 34660، آکیبادم

Address: Acıbadem, 34660 Üsküdar/İstanbul, Turkey

آکاسیا آکیبادم استانبول
آکاسیا آکیبادم استانبول
آکاسیا آکیبادم استانبول

15- مرکز خرید برج های ترامپ ؛ Trump Towers Mall Istanbul

 این مرکز خرید تجربه ای متفاوت از خرید کردن را برای شما به ارمغان می آورد. مرکز خرید ترامپ در واقع بخشی از خدمات و امکانات برج های بزرگ و قابل توجه ترامپ در استانبول هستند. این مرکز خرید 175 مغازه دارد که ترکیب دلپسندی از پوشاک به روز، تفریحات و رستوران های با کیفیت در وسعت 43,600 متر مربع می باشد. یکی از نوآورانه ترین بخش های #مرکز خرید ترامپ استانبول، بخش کودکان است که خود 9,000 متر مربع وسعت دارد و این امکان را برای کودکان فراهم می آورد تا ساعاتای را به خوشی و بازی بگذرانند.

بخش دیگری نیز به نام مغازه کودکان، این امکان را برای کودکان شما ایجاد می کند تا در بزرگ ترین تئاتر دیزنی ترکیه با گنجایش 600 نفر تفریح کنند. همچنین امکان آن را خواهید داشت تا در مرکز بدن سازی ترامپ در فضایی به وسعت 3,300 به ورزش و نرمش مشغول شوید. 

ساعت کار: 10 تا 22

آدرس: استانبول، شیشیلی، خیابان مسیدیه یولو

Address: Mecidiyeköy Yolu Caddesi, No:12 Şişli, 34388 Istanbul, Turkey

مرکز خرید برج های ترامپ
مرکز خرید برج های ترامپ
مرکز خرید برج های ترامپ

سخن آخر

لیستی که خواندید، مجموعه ای از بهترین و معروف ترین مراکز خرید استانبول بود که در آینده ای نزدیک با لیستی 15 تایی دیگری آن را تکمیل خواهیم کرد.

تا به حال تجربه خرید در یکی از مراکز خرید معرفی شده را داشته اید؟

خاطرات و دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان