رونمایی از دومین پوستر «اجباری»

دومین پوستر فیلم سینمایی «اجباری» به کارگردانی حمیدرضا رفائی رونمایی شد.

رونمایی از دومین پوستر «اجباری»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی فیلم، دومین پوستر فیلم سینمایی «اجباری» به کارگردانی حمیدرضا رفائی و تهیه‌کنندگی رضا رخشان رونمایی شد. طراحی این پوستر را پوریا صمیمی براساس عکسی از نازنین سلامیان برعهده داشته است.

امیرمهدی عزیزی، علیرضا استادی، رامین راستاد، حبیب‌الله خدامددی و فرهاد تاوتلی بازیگران فیلم «اجباری» هستند.

«اجباری» از روز پنج­شنبه یکم شهریور­ ماه در گروه «هنر و تجربه» روی پرده رفته و علاوه بر تهران اکران خود را در سایر شهرستان‌ها از جمله مشهد، اصفهان، شیراز، کرمان و ...آغاز کرده است.

در خلاصه‌ داستان فیلم آمده است: کریم عبدی در آخرین روزهای خدمت سربازی درگیر پدر پیر خود می‌شود که به‌شدت به بیماری آلزایمر دچار است و این تقابل برای نگه‌داشتن پدر در شهری که خود غریبه است. تلاش برای انسان بودن و پایبندی به اعتقادات تا آخرین‌نفس حتی در بدترین شرایط هسته اصلی قصه فیلم «اجباری» را تشکیل می‌دهد.

عوامل فیلم عبارتند از کارگردان: حمیدرضا رفائی، تهیه‌کننده: رضا رخشان، فیلمنامه‌نویس: امیر عبدی و مجید اسماعیلی پارسا، مدیر فیلمبرداری: عبد عبدی‌نسب، تدوین: کاوه ایمانی، مدیرصدابرداری: آرش برومند، طراح گریم: حامد علی بخشی، صداگذاری: محمود موسوی‌نژاد، طراح صحنه و لباس: علیرضا نصیرنیا، موسیقی: بهنود یخچالی، برنامه‌ریز: محمد رسولی واشقانی، مدیرتولید: حسن مصطفوی، سرمایه‌گذار: سارا عابدیان، عکاس: نازنین سلامیان، مشاور رسانه­ ای: سعیده الله­دادی.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان