اعتراض مخالفان ویسی: این همه دستیار؟!

هفته گذشته بود که عبدا... ویسی سرمربی نفت مسجدسلیمان مثل دفعات قبل قهر کرد و تصمیم گرفت تا حل شدن مشکلات مالی، در تمرینات تیمش حاضر نشود.&#۱۶۰;

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایران ورزشی ، یکی از مسائلی که در نفت مسجدسلیمان ظاهرا وجود دارد این است که هیات مدیره باشگاه به 2 دسته تقسیم شده. یک دسته 5 نفره است که جلسه می‌گذارند و به 4 نفر دیگر خبر نمی‌دهند و یک دسته دیگر هم 4 نفر باقی مانده هستند که آنها هم دست به چنین کاری می‌زنند!


نکته جالب این است که هر کدام هم برای تیم تصمیمات جالبی می‌گیرند. یک دسته موافق حضور ویسی هستند و دسته دیگر مخالف آن. البته شاید هر کدام هم دلایل خاص خودشان را داشته باشند. مثلا دسته‌ای که مخالف حضور عبدا... ویسی در نفت مسجدسلیمان هستند، معتقدند ویسی به دنبال مسائل دیگری جز موفقیت نفت مسجدسلیمان است. مثلا اینکه ویسی ظاهرا در هر هفته 2 روز بیشتر در تمرینات حاضر نیست و بقیه کار به 3، 4 دستیارش سپرده می‌شود. البته در مورد دستیاران ویسی در نفت مسجدسلیمان هم حرف و حدیث‌های زیادی وجود دارد. مثلا اینکه تعداد دستیاران این سرمربی بیش از 10 نفر است! مساله‌ای که خیلی عجیب به نظر می‌رسد.


 نکته مهم دیگر هم این است که ظاهرا در میان این دستیاران، نفراتی حضور دارند که نسبت خانوادگی با ویسی دارند. مثلا اکبر مهدی‌پور باجناق ویسی است  یا مهران کلاه‌کج که نسبت فامیلی با سرمربی این تیم دارد. به این نفرات باید نفراتی مثل حبیب اصلاحی، مجید بصیرت ، سیدعلی موسوی ، هوشنگ لوینیان، بهروز مکوندی، کوروش بختیاری‌زاده، داریوش صادقی (مربی دروازه‌بان‌ها)، سامی جمالپور (بدنساز) و البته بهمن روشنایی سرپرست تیم (که با نظر مستقیم ویسی به نفت مسجدسلیمان ملحق شد) را اضافه کنید. این تعداد مربی و ماساژور و سرپرست و آنالیزور در یک تیم شاید عجیب باشد. 


حالا مخالفان عبدا... ویسی در هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان این مساله را بهانه کردند تا بگویند ویسی به فکر منافع خودش است نه موفقیت تیم. این در حالی است که بدون شک مشکلات اینچنینی به باشگاه مربوط است. به هر حال وقتی یک باشگاه با سرمربی مورد نظرش وارد مذاکره می‌شود، همه مسائل را در همان زمان می‌سنجد که بعد از آن برایش مشکلی ایجاد نشود. ظاهرا باشگاه نفت مسجدسلیمان بدون توجه به همه مسائل، فقط با عبدا... ویسی قرارداد امضا کرد تا زودتر کارش را شروع کند. بدون توجه به اینکه ویسی در مورد دستیارانش چه خواسته‌هایی دارد و آیا در همه تمرینات تیم حضور دارد یا نه.


بعد از این اتفاقات، دسته اول هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان اعلام کرد عبدا... ویسی از تیم کنار گذاشته شده و به دنبال سرمربی جدید برای تیم هستند اما دسته دوم معتقدند ویسی خودش در اعتراض به مشکلات مالی، کنار کشیده و باشگاه تلاش می‌کند مشکلات حل شود تا او را برگرداند. با این شرایط نفت مسجدسلیمان این روزها بلاتکلیف است. 


کسی نمی‌داند شرایط تمرین چه می‌شود و آیا ویسی برمی‌گردد یا نه. تنها چیزی که مشخص شده این است که بین اعضای هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان اختلافات بزرگی وجود دارد که همین مساله نگرانی‌های زیادی را به وجود آورده. با توجه به این شرایط بعید است نفت مسجدسلیمان این فصل هم بتواند شرایط خوبی داشته باشد مگر اینکه مشکلات مدیریت باشگاه حل شود که البته آن هم بعید است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان