در مجمع عمومی و با برگزاری انتخابات؛

تعاونی چاپخانه‌داران تهران هیات مدیره جدید خود را شناخت

اعضای جدید هیات مدیره جدید شرکت تعاونی چاپخانه‌داران تهران انتخاب شدند.

تعاونی چاپخانه‌داران تهران هیات مدیره جدید خود را شناخت

به گزارش خبرنگار مهر، ‌مجمع عمومی عادی نوبت دوم  شرکت تعاونی چاپخانه‌داران تهران با حضور نزدیک به 100 نفر از اعضای این تعاونی در هتل باباطاهر در تهران و با نظارت نماینده اداره تعاون، برگزار شد.

دستور جلسه این نوبت از مجمع عمومی، استماع گزارش هیات مدیره و بازرسان و رسیدگی و اتخاد تصمیم درخصوص صورت‌های مالی سال 1396 و بودجه امسال شرکت تعاونی چاپخانه‌داران تهران بود و در ابتدا، هیات رئیسه مجمع به شرح زیر انتخاب و در جایگاه مستقر شدند: آقایان سرشار، عزیزی، منبع چی و رضایی.

در ادامه گزارش بازرس شرکت تعاونی چاپخانه‌داران تهران درباره عملکرد هیات مدیره، توسط محمدعلی اقبال قرائت شد که بر اساس این گزارش، شرکت تعاون یادشده در سال 1396 مبلغ 276 میلیون سود کرده است.

پس از اجماع گزارش‌های بازرس و هیات مدیره، انتخابات آغاز شد و در نهایت و پس از شمارش آراء، به ترتیب احمدرضا اعتمادمظاهری (106 رای)، حمید غفاری (102 رای)، بهمن پورمند (89 رای)، مجتبی هاشمی (87 رای)، محمد حسین اسکویی (85 رای)، به عنوان اعضای اصلی و محمد حسین لاکانی (83 رای) و پرویز اخوان حیدری (63 رای)، به عوان اعضای علی‌البدل، به هیات مدیره تعاونی چاپخانه‌داران تهران راه یافتند.

همچنین محمدیوسف دارانی با 97 رای به عنوان بازرس اصلی و سیدوحید میرمنتظری با 76 رای به عنوان بازرس علی‌البدل شرکت تعاونی چاپخانه‌داران تهران انتخاب شدند.

در مجمع عمومی روز گذشته، احمدرضا اعتماد مظاهری مدیرعامل تعاونی چاپخانه داران تهران از اینکه به گفته او 9 سال است اتحادیه چاپخاننه‌داران اجاره ساختمان خود را پرداخت نکرده، انتقاد کرد و گفت: شرکت تعاونی چاپخانه‌داران تهران 462 عضو دارد و این اجاره بها حق آنها است.

یادآوری می‌شود، شرکت تعاونی چاپخانه‌داران تهران از سال 1353 فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون 466 چاپخانه‌دار در این تعاونی عضویت دارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر