ماهان شبکه ایرانیان

برای روایت مدرنی از سیاوش خوانی

زوج باستان شناس وارد غار می شوند/ مراحل پایانی «بازیچه»

محمدعلی سجادی قصد دارد در صورت فراهم شدن شرایط مناسب، نمایش «سیاوش» که نگاهی مدرن و امروزی به سیاوش خوانی است، روی صحنه ببرد.

زوج باستان شناس وارد غار می شوند/ مراحل پایانی «بازیچه»

محمدعلی سجادی کارگردان سینما و تئاتر که تابستان سال 96 نمایش «بوف نه چندان کور» را در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه برد، درباره برنامه ریزی جدید خود برای اجرای یک اثر نمایشی به خبرنگار مهر گفت: چند نمایشنامه نوشته شده برای اجرا دارم و امیدوارم بتوانم تا پایان سال جاری یکی از این آثار را روی صحنه ببرم.

وی اظهار کرد: هنوز با سالنی وارد مذاکره نشده ام ولی قصد و نیت اجرا را دارم. البته از ابتدای امسال درگیر ساخت فیلم سینمایی «بازیچه» بودم که حالا به مرحله تدوین رسیده است و اوایل مهر کارهای فنی آن انجام خواهد شد.

سجادی درباره نمایشنامه ای که برای اجرا مدنظر دارد، توضیح داد: یکی از آثار مدنظرم برای اجرا، نمایشنامه «سیاوش» است که نگاهی مدرن و امروزی به سیاوش خوانی است. این اثر روایتگر ماجرای زوجی باستان شناس است و ماجرای آن در یک غار می گذرد.

این هنرمند سینما و تئاتر در پایان سخنان خود تأکید کرد: وقتی کارهای فنی فیلم «بازیچه» به پایان برسد برای رایزنی و گرفتن سالن اجرا اقدام خواهم کرد تا بتوانم تا پایان سال جاری اثری را روی صحنه ببرم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان