سرهنگ بخشنده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

دستگیری و جمع آوری ۴۲۸ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر

طرح پاکسازی معابر و بزرگراه های پایتخت از وجود خرده فروشان و معتادین متجاهر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ آغاز شد.

دستگیری و جمع آوری 428 خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر

دستگیری و جمع آوری 428 خرده فروش و معتاد متجاهرسرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با اجرای این طرح و اقدامات انجام شده توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: روز گذشته در راستای انجام طرح جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر در معابر و بزرگراه های پایتخت با تلاش ماموران 290 معتاد متجاهر جمع آوری و 138 خرده فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

وی در ادامه افزود: این طرح از چندی پیش در تمامی معابر و بزرگراه های شهر تهران توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در حال اجرا است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: ماموران ما موفق به جمع آوری 290 معتاد متجاهر در مناطقی نظیر پایانه خاوران، فرحزاد، کن، شوش، مولوی، راه آهن، محله نظام آباد، خاک سفید و اطراف میدان امام حسین(ع) شدند.

وی در ادامه اظهار کرد: از 138 خرده فروشی که توسط پلیس در این طرح دستگیر شدند، بیش از 1 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

سرهنگ بخشنده در پایان گفت: از آنجا که خرده فروش ها با خود مقدار ناچیزی مواد مخدر را حمل می کنند و قصد پخش مواد به صورت خرده و ناچیز بین افراد دیگر را دارند، زمانی که توسط پلیس شناسایی و دستگیرمی شوند،  مقدار اندکی انواع مواد مخدر از آنها کشف و ضبط می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر