برگزاری دومین یادواره شهدای کارگری استان کرمان

رییس ستاد یادواره شهدای کارگری استان کرمان از برگزاری دومین یادواره شهدای کارگری استان کرمان در ۱۸ شهریورماه سال جاری خبر داد.

برگزاری دومین یادواره شهدای کارگری استان کرمان

به گزارش ایسنا،"علی‌اکبر مشرفی" پیش از ظهر امروز 12 شهریورماه در نشست خبری به مناسبت دومین یادواره شهدای کارگر استان کرمان گفت: متاسفانه 30 سال از اتمام جنگ تحمیلی می‌گذرد و شهدای کارگری واحدهای تولیدی استان ما در این 30 سال مغفول واقع شده‌اند. در سال گذشته از خانواده‌های 30 شهید نامدار عرصه کارگری استان تقدیر به عمل آمد که در این راستا در سال جاری با 36 خانواده شهید کارگری دیدار و گفت‌وگو خواهیم کرد.

وی از برگزاری دومین یادواره کارگری استان کرمان در روز 18 شهریورماه سال جاری در محل پارک مادر شهر کرمان خبر داد و بیان کرد: سعی داریم برنامه‌ای در خور شهدای کارگر استان کرمان برگزار کنیم.

وی با بیان این مطلب که قشر کارگر از ابتدای انقلاب در خط مقدم انقلاب بوده، هستند و خواهند بود، اظهار کرد: کارگران در زمان دفاع مقدس نیز در خط مقدم جنگ حضور داشتند و درصد بسیار بالایی از شهدای کشور از کارگران بودند.

مشرفی با تاکید برآنکه کارگران در هشت سال دفاع مقدس تفنگ به دوش در خط مقدم جنگ و آچار به دست در زمان جنگ اقتصادی بوده‌ و هستند، اظهار کرد:همواره قشر کارگر ما گوش به فرمان امام راحل و مقام معظم رهبری خواهند بود.

همچنین سرهنگ "حسین باقری" فرمانده بسیج کارگری استان در این جلسه گفت: بزرگترین رویداد کارگری فرهنگی در سطح استان در پارک مادر در روز یک شنبه هفته آینده (18 شهریورماه) برگزار خواهد شد، شایان ذکر است که مهمترین کار این ستاد برگزاری یادواره شهدا است.

وی خوب کار کردن و بهره‌وری بالا به یاد شهدای کارگر را شعار این یادواره اعلام کرد و افزود: باید از نقش کارگران نسبت به سایر اقشار در اقتصاد و جنگ آشنا شویم.

در این جلسه "علی سلیمانی" معاون فرهنگی اجتماعی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: در سطح کشور 14 هزار کارگر شهید و در سطح استان1200 تا 1400 شهید کارگر داریم.

وی با بیان این مطلب که شهدا به برگزاری این یادواره‌ها نیاز ندارند و این یادواره‌ها تلنگری به خود ماست، اظهار کرد: هدف از برگزاری این یادواره‌ها ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان جذب مخاطب را علت برگزاری این یادواره در پارک مادر دانست، بیان کرد: باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگهداریم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان