ستار اورکی موسیقی «مِشمِه» را ساخت/ حضور ناصر طهماسب

ستار اورکی موسیقی فیلم «مِشمِه» به کارگردانی شاهد احمدلو را ساخت.

ستار اورکی موسیقی «مِشمِه» را ساخت/ حضور ناصر طهماسب

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم «مِشمِشه» به نویسندگی و کارگردانی شاهد احمدلو و تهیه‌کنندگی علی یاور در حال حاضر در آخرین مراحل فنی قرار دارد و به زودی آماده نمایش می شود.

ساخت موسیقی این فیلم که قرار بود توسط زنده‌یاد ناصر چشم‌آذر انجام شود پس از درگذشت این هنرمند در نهایت به ستار اورکی سپرده شد. به تازگی نیز این آهنگساز ساخت موسیقی را به پایان رسانده است. تدوین، صداگذاری و میکس فیلم نیز به ترتیب توسط کاوه ایمانی و سامان شهامت به پایان رسیده و این روزها مراحل فنی تصحیح نور، رنگ و جلوه‌های ویژه بصری توسط علی تصدیقی در سییرا استودیو در حال انجام است.

در این فیلم ناصر طهماسب دوبلور و گوینده پیشکسوت سینما و تلویزیون روی یکی از شخصیت‌های این فیلم  صحبت می کند. طهماسب در «مِشمِشه» جای شخصیت یک تهیه‌کننده که در طول فیلم هیچ تصویری از او نمی‌بینیم و فقط صدای وی شنیده می‌شود، صحبت کرده است.

پوریا شکیبایی، سحر صباغ‌سرشت، بابک نوری، احمد یاوری‌شاد، محسن دلیخون، شهریار حیدری، بهناز توسلی، نسیم فروغ، مهران آتش‌زای، احسان بابازاده، فرید شهریاری، رعنا چشم‌آذر، امین علی شهسواری، محمدرضا داودنژاد، فاطمه شکری و حسن رضایی بازیگران این فیلم هستند.

«مِشمِشه» یک طنز موقعیت است و داستان یک گروه فیلمبرداری را روایت می‌کند که در حال ساخت فیلمی هستند. آنان برای چند سکانس از فیلم احتیاج به یک خر دارند و همین امر کل گروه را با ماجراهای مختلفی مواجه می‌کند… .

دیگر عوامل پشت دوربین «مِشمِشه» عبارتند از مدیر فیلمبرداری: محسن فلاحی، مدیر صدابرداری: سامان شهامت، طراح صحنه و لباس: محسن غلامی، طراح گریم: احسان روناسی، تدوین: کاوه ایمانی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: ماکان رضایی‌پور، دستیار اول فیلمبردار: مهدی قاسمی، مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد، منشی صحنه: پرستو مدانلو، عکاس و فیلم پشت صحنه: شهاب احمدلو و رضا امینیان، تبلیغات فضای مجازی: محمد حیدری، مدیر تولید: مسعود علی‌شاه، جانشین تولید: سامان محمدی، جانشین تهیه‌کننده: محسن دلیخون، مدیر تدارکات: محمدولی احمدلو.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان