ماهان شبکه ایرانیان

در اختتامیه جشنواره کودک و نوجوان؛

دبیر جشنواره به جای سخنرانی متن پیامی از نوجوانان را قرائت کرد

اصفهان - در اختتامیه سی و یکمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوان دبیر جشنواره به جای سخنرانی پیام نوجوانان را خطاب به حاضران قرائت کرد.

دبیر جشنواره به جای سخنرانی متن پیامی از نوجوانان را قرائت کرد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رضاداد شامگاه چهارشنبه در آیین اختتامیه سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان به جای سخنرانی به خوانش متنی به سفارش نوجوانان حاضر در جشنواره پرداخت.

در بخشی از این پیام خطاب به بزرگسالان آمده است: روزها و سال ها با شتاب می گذرند و ستاره های دنباله دار رد می شوند و مشکلاتی به چشم می آیند و از سر باز می شوند، آدم هایی از چشم می افتند و به چشم می آیند. تشنه های دیده شدن و شنیده شدن هستیم، ما نوجوانیم و تا بی نهایت وقت نداریم.

در ادامه این پیام تاکید شده است: نوجوانی بخشی از مسیر پر تلاطم زندگی ما است، گروهی هستیم که گاهی هدف هایشان گم می شود، در تلاشیم برای کسب اعتماد و فرصت از جامعه و مسئولان، این راه دشوار برای ما زمانی زیباست که مسئولیتی به ما داده شود و اعتماد ایجاد شود.

در این پیام آمده است: درست است که هیجانات خاص خود را داریم اما همه یک هدف داریم که پیشرفت است، تمام مسائل نوجوانان در کلاس درس توضیح داده نمی شود بلکه لازمه این پیشرفت، توجه مسئولان، هنرمندان و بزرگ‌ترها است،

در ادامه این متن آمده است: ما جوان فردا و بزرگ پس فردا هستیم و مگر شعار جشنواره این نیست که ما ارزشمندترین سرمایه شما هستیم. پس تا دیر نشده، ما را ببینید و بشنوید و بخوانید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان