با حضور رئیس جمهور؛

۸ طرح راهسازی در سمنان به صورت متمرکز افتتاح شد

سمنان- هشت طرح راهسازی در استان سمنان با حضور رئیس جمهور به صورت متمرکز در شهرهای گرمسار، درجزین، شاهرود، میامی و سمنان افتتاح شد.

8 طرح راهسازی در سمنان به صورت متمرکز افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، هشت طرح راهسازی صبح پنج شنبه در سفر رئیس جمهور و هیئت وزرا به استان سمنان لحظاتی قبل به صورت ویدئو کنفرانس توسط روحانی با اعتبار 144میلیارد و 810میلیوم تومان به بهره برداری رسید.

وزیر راه و شهرسازی در حاشیه این آئین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: افتتاح دو طرح پل روگذر و زیر گذر فرودگاه شاهرود مجهز به دو دهانه رفت و برگشت، طرح روزگذر و زیر گذر درجزین با اعتبار شش میلیارد تومان و در دو دهانه ورودی و خروجی، بهسازی مسیر شاهرود- آزادشهر به طول 92کیلومتر و شاهرود-گرگان به طول 30کیلومتر شامل روکش آسفالت در زمره این طرح ها هستند.

عباس آخوندی افزود: همچنین در حاشیه سفر یک‌روزه هیئت دولت، طرح هایی مانند اه اصلی گرمسار- چنداب، تعریض و بهسازی و روکش آسفالت به طول 90 کیلومتر به عنوان راه اصلی و سیستم های روشنایی آزادراه حرم تا حرم افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: خط راه آهن محلی تهران-ورامین-گرمسار به طول 114کیلومتر با هدف تسهیل در رفت و آمد و افزایش تبادلات دانشجویی و سرمایه گذاری با اعتبار بیش از پنج میلیارد تومان دیگر پروژه افتتاح شده در استان سمنان بود که صبح پنج شنبه به بهره برداری رسید.

عضو کابینه یازدهم همچنین گفت: این طرح می تواند ظرفیت خوبی را برای سرمایه گذاری، حمل و نقل و خدمات رسانی به زائران حرم رضوی از طریق استان سمنان مهیا کند.

سفر یک‌روزه هیئت دولت به استان سمنان برای افتتاح 18طرح عمرانی و اقتصادی از صبح پنج شنبه آغاز شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر