ماهان شبکه ایرانیان

با همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در اصفهان صورت گرفت

معرفی آثار برگزیده در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان / فرود پروانه‌های جلوگاه امید بر شانه امید آفرینان

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوع قضائیه با توجه به برنامه‌های پیشگیرانه خود در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی در سی و یکمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان مشوق عزیزانی شد که دراین مسیر خطیر و سرنوشت ساز قدم نهاده اند.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، در عالم حقوق و قضا پیشگیری از وقوع جرم یک اصل انکار ناپذیر است که دراشکال مختلف با سیاست‌های پیشگیرانه جهت جلوگیری از تولید جرم اجرا می‌شود.

در این میان با اهمیت هنر، خصوصا سینمای کودک و نوجوان در حوزه پیشگیری‌های فرهنگی اجتماعی غیرقابل انکار است به طوری که می‌توان با استفاده ار پرده نقره‌ای سینما آثار فرهنگ ساز و روح ساز را به ذهن خلاق کودک و نوجوان تزریق کرد و در ضمیر پاک این فرشته‌های زمینی بذر محبت، صفا، یکرنگی، صداقت کاشت.

بر همین اساس معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوع قضائیه با توجه به برنامه‌های پیشگیرانه خود در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی بر آن شد تا سی و یکمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان مشوق عزیزانی باشد که دراین مسیر خطیر و سرنوشت ساز قدم نهاده اند.

این رویداد بین المللی که طی هفته اخیر درپایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی با رونمایی از ده‌ها فیلم کوتاه و بلند در مراکز مهم فرهنگی شهر اصفهان با حضور میهمانان داخلی و خارجی و مسئولین عالی رتبه کشوری برگزار شد، از یک سو مجال ارزشمندی بود برای هنرنمایی کودکان و نوجوانان عزیز و از سوی دیگ فرصت ایجاد پل ارتباطی ما بین مسئولین حوزه پیشگیری‌های فرهنگی اجتماعی قوه قضائیه با سازندگان و دست اندرکاران دلسوز سینمای کودک و نوجوان در راستای ترویج سیاست‌های پیشگیرانه دستگاه قضایی کشور است.

در این میان حضور داوران منتخب معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در آیین اختتامیه بخش جلوه گاه امید در سی و یکمین جشنواره بین الملی فیلم کودک و نوجوان که در شامگاه سه شنبه 13 شهریور در محل سالن همایش‌های کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان با معرفی آثار برگزیده در حوزه فیلم‌هایی که هوشمندانه بر ذهن خلاق کودکان و نوجوانان اثرات مثبت می‌گذارد، موید همین موضوع است.

در این آیین، فیلم‌هایی که از سوی هیئت داوران معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در بخش جلوه گاه امید جشنواره، متشکل از آقایان دکتر محمد رضا قنبری، دکتر احمد جولایی، مجیدقناد، محمد ایمانی فولادی و خانم‌ها مرزبان، فهیمی معاونت اجتماعی، شاه حسینی برگزیده شد توسط زین العابدینی نماینده معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اصفهان با اهدا تندیس ویژه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و هدیه نقدی مورد تقدیر قرار گرفت.

الف) بخش کارگردانی: خانم پریناز کاظمی پورکارگردان فیلم بروا
ب) بخش فیلم نامه نویسی: آقای بهروز غریب پور به خاط فیلم سینمایی اردک لی و آقای هادی شریعتی بهخاطر فیلم نامه سینمایی درمیان امواج
ج) بخش تهیه کنندگی: آقای وحیدنیکخواه آزاد تهیه کننده فیلم سینمایی سوم شخص غایب و آقای عبدا... باکیده تهیه کننده فیلم سینمایی عینک
د) بازیگران خردسال: آقای آرین یوسفی بازیگر فیلم بروا و خانم سانیا رمضانی بازیگر فیلم سینمایی عینک


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان