زیرگذر چهارراه گلوبندک نکات فنی و منظری را اجرا می‌کند

«طرح عملیات زیرگذر چهارراه گلوبندک در حریم کاخ گلستان با رعایت تمامی نکات فنی و معماری مورد موافقت قرار گرفت.»

زیرگذر چهارراه گلوبندک نکات فنی و منظری را اجرا می‌کند

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی معاونت میراث فرهنگی؛ طرح زیر گذر چهارراه گلوبندک روز چهارشنبه (29 دی) در نشستی با حضور شورای فنی استان تهران، شورای تخصصی و با توضیحات مشاور طرح و قائم مقام شهرداری منطقه 12 با حذف هرگونه مستحدثات در محوطه بیرونی محل اجرای طرح مورد موافقت قرار گرفت.

محمدحسن طالبیان، معاون میراث فرهنگی درباره‌ی نتایج این جلسه اعلام کرد: در این جلسه‌ی تخصصی قرار شد با توجه به اهمیت موضوع و اجرای دسترسی مناسب و آسان برای مردم و مراجعه‌کنندگان از طریق مترو، تسهیل رفت و آمدها و پیاده محور کردن مسیرهای منتهی به بازار و ایستگاه‌های مترو با حذف پوشش روی راه پله، مانند کیوسک که نمود بیرونی دارد، صورت گیرد.

وی با تاکید بر اجرای طرح با رعایت نکات ایمنی، فنی و منظری ادامه داد: قرار است در فرایند اجرای طرح گروه باستان‌شناسی استان تهران و کاخ گلستان به طور مستمر حضور داشته و گزارش روزانه پایش را به میراث فرهنگی استان تهران و اداره کل پایگاه‌ها ارسال کنند، تا همه‌ی عملیات مستندسازی در آرشیو نگهداری شود.

در این نشست همچنین مشاور طرح به ارائه و توضیحات فنی و لزوم اجرای طرح زیرگذر که بخشی از آن در سنوات قبل اجرا شده بود و اجرای دسترسی ضلع غربی و راه پله‌های منتهی به آن و سایر نکات فنی پرداخت.

براساس این گزارش؛ جلسه بررسی طرح زیرگذر چهارراه گلوبندک با حضور قائم مقام شهردار منطقه 12 و مشاور طرح ، معاون میراث فرهنگی کشور، اعضا کمیته تخصصی پایگاه های جهانی و شورای فنی استان ها در دفتر معاونت میراث فرهنگی تشکیل شد.

این زیرگذر دقیقا از زیر ایستگاه مترو گلوبندک که پیشتر احداث شده عبور می کند و دسترسی مراجعه کنندگان به مترو در ضلع غربی را تسهیل می کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر