ماهان شبکه ایرانیان

شهرداری تبریز - نود ارومیه؛ مصاف صفر امتیازی‌ها

تیم نود ارومیه در حالی امروز میهمان شهرداری تبریز خواهد بود که هر دو تیم تاکنون هیچ امتیازی نگرفته اند.

به گزارش "ورزش سه"، هفته چهارم لیگ دسته یک امروز برگزار خواهد شد و در یکی از دیدارها، تیم نود ارومیه به مصاف شهرداری تبریز خواهد رفت. این دو تیم در بازی های قبلی همواره شکست خورده بودند و حالا درصدد کسب اولین سه امتیاز هستند. تیم شهرداری تبریز در ماه های اخیر با مشکلات مالکیتی و مالی فراوانی دست و پنجه نرم کرد و حتی صحبت هایی درباره واگذاری این تیم هم شنیده می شد و تیم مقابل یعنی نود ارومیه نیز یکی از جنجالی ترین تیم های لیگ یک به شمار می رود. آن ها به عبارتی همان ماشین سازی تبریز هستند که پس از واگذاری تراکتورسازی به زنوزی، تغییر نام داد و سپس به ارومیه رفت!

این بازی در ورزشگاه تختی شهر تبریز برگزار می شود و باتوجه به این که دربی فوتبال آذربایجان در لیگ یک به حساب می آید، احتمالا با استقبال هواداران تبریزی و ارومیه ای روبرو خواهد شد. پس از انحلال تیم والیبال شهرداری ارومیه، تیم نود اکنون مهم ترین باشگاه ورزشی این شهر به حساب می آید و اهالی ورزش در ارومیه به هیچ عنوان دوست ندارند این تیم را هم از دست بدهند. «نود» در اولین هفته مقابل بادران حاضر نشد و سپس در دو بازی 10 گل از سرخپوشان پاکدشت و گل گهر سیرجان دریافت کرد.

تیم شهرداری تبریز اوضاع پیچیده تری دارد. باتوجه به مشکلات این ارگان، آن ها لیگ را با شرایط بحرانی آغاز کردند و در هفته اول به آلومینیوم اراک باختند. سپس بازی شان برابر نفت و شاهین بوشهر لغو شد و حالا با نود ارومیه دیدار خواهند داشت. حدود یک ماه پیش فرمانداری تبریز رای به انحلال باشگاه شهرداری داد اما در ادامه این تیم 22 ساله بار دیگر زنده شد اما اوضاعش تعریف چندانی ندارد و برای بقا در لیگ یک کار بسیار بسیار سختی دارد.

نود ارومیه در بازی جام حذفی باید برابر پرسپولیس صف آرایی کند و از این رو، مصافشان با شهرداری تبریز برای هواداران تیم پرسپولیس نیز جذابیت هایی دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان