با هواوی آنر بیشتر آشنا شوید

چند سال پیش هنگامی که صحبت از هواوی می شد کسی فکر نمی کرد به یکی از برندهای معتبر دنیای گوشی هوشمند تبدیل شود

با هواوی آنر بیشتر آشنا شوید

چند سال پیش هنگامی که صحبت از هواوی می شد کسی فکر نمی کرد به یکی از برندهای معتبر دنیای گوشی هوشمند تبدیل شود. با این وجود اکنون هواوی توانسته جای خود را با قدرت در میان رقبا پیدا کند. خط تولید آنر از برند هواوی را می توان یکی از بهترین های حال حاضر جهان دانست. کیفیت ساختی که این محصول با قیمت فوق العاده اش در اختیار شما می گذارد به نوعی شگفت انگیز است. دوربین دوگانه برای اولین بار در گوشی های هواوی آنر این شرکت پدیدار شد. تکنولوژی که هم اکنون به استاندارد سطح اول تولید گوشی های هوشمند تبدیل شده است. با بامیلو بلاگ همراه باشید.

آنر رقیب سرسخت غول های گوشی سازی

با هواوی هانر بیشتر آشنا شوید

مشخصاتی که هم اکنون گوشی آنر 7x با قیمت اندکی بیش از 1 میلیون تومان به شما ارائه می دهد، شگفت انگیز است. کافی است آن را به سادگی با گلکسی اس 8 سامسونگ با بیش از 3 میلیون تومان قیمت و اپل آیفون 8 با قیمت حدود 5 میلیون تومان مقایسه کنید. البته بدون شک در بسیاری زمینه ها محصولات آیفون و سامسونگ نسبت به آنر برتری دارند اما 1 میلیون و 200 هزار تومان کجا و 3 و 5 میلیون تومان کجا؟

شاید حتی با قیمت اندک محصولات آنر، نتوان آن را در حال حاضر رقیبی سرسخت برای اپل و سامسونگ دانست. هواوی 40 سال از سامسونگ و حدود 10 سال از اپل کم تجربه تر است. این شرکت چینی برای سال های آتی برنامه هایی تدارک دیده و بدون شک به زودی خود را به صف اول دنیای گوشی های هوشمند می رساند.

قیمت های باورنکردنی

هواوی آنر

تکنولوژی به سرعت پیشرفت کرد. به سرعتی که بیشتر ما انتظار آن را نداشتیم. تا چند سال پیش داشتن گوشی هوشمند مانند داشتن تلویزیون رنگی در دهه 70 بود. اکنون کمتر کسی را پیدا می کنید که در جیب خود یکی از این ماسماسک های دلربا را نداشته باشد.

آنر از این قضیه باخبر است. حمله این برند به قشر متوسط جامعه است که رؤیای داشتن بیشتر امکانات را از یک گوشی هوشمند در سر دارند. محصولات آنر با اینکه قیمت بسیار پایینی دارد، اما به لحاظ مشخصات قابل مقایسه با برخی پرچمداران سال های قبل رقبا است. افراد معدودی با آمدن پرچمدار یک شرکت اقدام به خرید می کنند. افراد قشر متوسط معمولاً تا آمدن پرچمدار نسل بعدی صبر می کنند تا نسخه ی قدیمی تر، قیمت معقولی پیدا کند. با این اوصاف خرید محصولات آنر منطقی به نظر می رسد.

تفاوت هواوی و آنر

قیمت های باورنکردنی هواوی آنر

هواوی مانند اپل و سامسونگ یک مدل کسب و کار سنتی است و البته برند مادر آنر بشمار می رود. از طرف دیگر، آنر بیشتر قشر جوان و افراد متوسط جامعه را هدف قرار می دهد.

آنر بیشتر روی نسل هزاره تمرکز دارد. از آنجا که بیشتر افراد این نسل با اینترنت و دنیای مجازی ارتباط بیشتری دارند، آنر نیز این قضیه را ملاک خود قرار داده است. در کشورهای اروپایی و ایالات متحده به ندرت می توان تبلیغات تلویزیونی آنر را مشاهده کرد و بیشتر پیام های بازرگانی آن در سطح اینترنت یافت می شوند.

ترافیک بازار گوشی های میان رده

هواوی آنر

دوربین دوگانه خط تولید آنر، باتری های قدرتمند، عملکرد سخت افزاری عالی و البته طراحی چشم نواز از خصوصیات آنر است که آن را در میان رقبای میان رده برجسته می کند.

به جرأت می توان گفت گزینه ی اول بیشتر افراد در ایران، کشورهای اروپایی و حتی آمریکا برای خرید یک میان رده، آنر است. امکاناتی که با قیمت منصفانه این گوشی می توان به دست آورد را کمتر محصولی در اختیار شما قرار می دهد.

آنر مجیک پلی به آینده

هواوی آنر مجیک پلی به آینده

یکی از گوشی های آنر که سر و صدای زیادی به پا کرد آنر مجیک (Honor Magic) است. ظاهر فوق العاده ی این محصول در کنار استفاده از هوش مصنوعی آن را از دیگر محصولات آنر متمایز می کند. البته هم اکنون قیمت آنر مجیک حدود 2 میلیون تومان است و گوشی ارزان قیمتی بشمار نمی رود. با این وجود مشخصاتی که آنر مجیک با طراحی فوق العاده ی خود به شما ارائه می دهد بی نظیر است.

هوش مصنوعی آنر مجیک بدون شک در محصولات آتی این شرکت به زودی جای خود را باز می کند. رابط کاربری این محصول، آنر مجیک لایو (Honor Magic Live) نام دارد و می تواند رفتارهای شما را فرا بگیرد.

گذشته ای درخشان و آینده ای روشن

آینده ای روشن برای هواوی آنر

بدون شک خط تولید آنر را می توان یکی از دستاوردهای ارزشمند هواوی دانست. این برند تابحال توانسته در میان بسیاری افراد جایگاه خود را به دست آورد و اگر همین روال ادامه داشته باشد، بدون شک یکی از موفق ترین برندهای گوشی هوشمند در آینده ای نزدیک خواهد بود.

شاید در آینده ای نزدیک از رقابت همیشگی و تکراری غول هایی همچون سامسونگ و اپل خبری نباشد و آنر بتواند خود را با قیمت های استثنایی به صف اول رقبا برساند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان