ماهان شبکه ایرانیان

چگونه انتقال مسی به ریورپلات شکست خورد؟

لیونل مسی پیش از حضور در آکادمی فوتبال بارسلونا مدتی را به صورت آزمایشی در آکادمی ریورپلات تمرین کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مسی فوتبالش را از تیم نونهالان نیوولز اولدبویز شروع کرد و سپس والدین او تصمیم گرفتند که در ریورپلات به فوتبالش ادامه دهد. مسی از مشکلاتی جسمانی رنج می برد و باشگاه باید هزینه های درمانی او را نیز تقبل می کرد.

او چند روز با تیم نونهالان ریور تمرین کرد اما در نهایت مدیران این باشگاه با او قرارداد امضا نکردند تا راهی بارسلونا شود.

ادواردو آبراهامیان که در مدت زمان حضور مسی در تمرینات ریور، استعدادیاب این باشگاه محسوب می شد، به گل آمریکا گفت:« مسی از همان لحظه اول مرا تحت تاثیر قرار داد. او بسیار کوتاه قامت بود ولی فقط در یک جلسه تمرینی 12 گل زد و سرعت خیره کننده، تکنیک بالا و شیوه ای که بازیکنان مقابلش را با چند متر اختلاف جا می گذاشت، برایم باورکردنی نبود.

شما در طول زندگی همیشه با استعدادی مشابه مسی مواجه نمی شوید. با مدیران باشگاه تماس گرفتم و گفتم که بیایید و این بچه را ببینید. من او را به هر قیمتی می خواستم ولی ابتدا باید با والدین مسی به توافق می رسیدیم. تهیه مسکن در بوینس آیرس برای خانواده مسی و یکسری هزینه های درمانی در نهایت باعث شدند تا مدیران ریور قید مسی را بزنند.

هر گل و افتخاری که مسی کسب می کند، برای من مایه عذاب است چون او می توانست تاریخ ریور را به طور کامل تغییر دهد.

زمانی مدیران بوکاجونیورز مارادونا را در حالی که برای آرژانتینیوس جونیورز بازی می کرد جذب کردند و با سرمایه گذاری روی او به موفقیت های زیادی رسیدند. مسئولان ریور نیز در مورد مسی باید همان کار را می کردند.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان