گزارش میزان از آخرین فیلم لاسلو نمش؛

غروب به جشنواره فیلم ونیز می‌رود/اکران فیلم جدید کارگردان پسر شائول در زمستان هالیوود

فیلم سینمایی "غروب" به کارگردانی "لاسلو نمش" اکران بین المللی خود در سینماهای اروپا و جهان را از ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۸ آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فیلم سینمایی "غروب" به کارگردانی "لاسلو نمش" اکران بین المللی خود در سینماهای اروپا و جهان را از 27 سپتامبر 2018 آغاز خواهد کرد.

این فیلم در هفتاد و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز و جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو 2018 به نمایش در خواهد آمد.

غروب به جشنواره فیلم ونیز می‌رود/اکران فیلم جدید کارگردان پسر شائول در زمستان هالیوود//////////////////شنبه

لاسلو نمش، کلارا رویی و متیو تاپونیه فیلمنامه نویسان مطرح اروپایی نگارش این فیلم سینمایی غروب را بر عهده داشته اند. نمش پس از ساختن اولین فیلم کوتاه 35 میلی‌متری خود، جهت تحصیل در رشته کارگردانی به نیویورک نقل مکان کرد. در سپتامبر 2011 لاسلو نمش با استفاده از کمک هزینه سینه فونداسیون به مدت 5 ماه در پاریس به سر برد و آنجا توانست به کمک کلارا رویر طرح فیلم‌نامه پسر شائول را گسترش دهد و نهایی کند.

غروب به جشنواره فیلم ونیز می‌رود/اکران فیلم جدید کارگردان پسر شائول در زمستان هالیوود//////////////////شنبه

لاسلو نمش کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس اهل مجارستان است. در سال 2015 فیلم پسر شائول به کارگردانی او در بخش مسابقه جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد و مورد استقبال قرار گرفت.

گولی یاکاب، ولات ایوانوف، بوژان فرابیگ، جودیت باروس، اولین دوباست، اورس ریچن، مونیکا بالاسی، کریستین هارتیگ از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی غروب به ایفای نقش پرداخته اند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر