کتاب «موزه صنعت چاپ» از اسماعیل دمیرچی منتشر می‌شود

مدیرعامل موسسه خانه کتاب ضمن اظهار تاسف از درگذشت زنده‌یاد اسماعیل دمیرچی نویسنده و پیشکسوت حوزه صنعت چاپ، از انتشار قریب‌الوقوع کتاب «موزه صنعت چاپ» وی از سوی این موسسه خبر داد.

کتاب «موزه صنعت چاپ» از اسماعیل دمیرچی منتشر می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب، نیکنام حسینی پور مدیرعامل خانه کتاب در پیامی درگذشت اسماعیل دمیرچی،، پیشکسوت حوزه چاپ را به دست اندرکاران صنعت چاپ کشور تسلیت گفت و نوشت: خبر درگذشت اسمعیل دمیرچی که همیشه دغدغه این هنر و صنعت را داشت و راوی صادق تاریخچه این صنف بود به طور حتم یک خسران برای اهالی صنعت چاپ کشور محسوب می‌شود.

موسسه خانه کتاب با ابراز تاسف از درگذشت این استاد فرهیخته و ارزشمند و تسلیت به جامعه فرهنگی خُرسند است که در زمان حیات شادروان، از سال‌ها خدمات بی وقفه شان در حوزه چاپ در هشتمین برنامه عصر کتاب تجلیل و قدردانی کرده و به پاس فعالیت‌های ارزنده زنده یاد دمیرچی در صنعت چاپ کشور، کتاب «یادداشت‌های جا افتاده» را منتشر کرده است.

در پیام نیکنام حسینی‌پور همچنین آمده است: موسسه خانه کتاب، کتاب «موزه صنعت چاپ» آقای دمیرچی را در دست انتشار دارد. بی‌شک خدمات و آثار موثر آن مرحوم در صنعت چاپ نام و یادش را میان فعالان این صنعت ماندگار خواهد کرد. ضمن تسلیت فقدان زنده یاد اسمعیل دمیرچی به خانواده محترم ایشان و فعالان صنعت چاپ، از درگاه خداوند منان برای وی طلب مغفرت و برای خانواده محترمشان آرزوی صبر دارم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان