به میزبانی دانشگاه یاسوج؛

مسابقات ملی فنآوری و هوافضا برگزار می شود

مسابقات ملی فنآوری و هوافضا برگزار می شود
به گزارش ایرنا ،دبیر انجمن هم اندیشی فرهیختگان روز شنبه در سلسله نشست های هم اندیشی فرهیختگان گفت: در راستای ارج نهادن به منویات رهبر انقلاب مبنی بر توجه به خلاقیت های جوانان و نخبگان بعنوان عطیه های الهی برای دلسوزان نظام، شاهد رویداد ارزشمندِ ملی در جنوب کشور باشیم.
سید فرزاد نجات نیا ادامه داد: نخستین دوره مسابقات ملی فنآوری و هوافضای جام پایتخت طبیعت ایران در پنج گرایش طراحی و ساخت پهپاد، سازه های ماکارونی، دستاوردهای پژوهشی، راکت آبی و گلایدر در سه بخش دانشجویی، دانش آموزی و آزاد برگزار خواهد شد.
دستیار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور ارتباطات مردمی افزود : تاکنون، علاقه مندان زیادی در قالب 1٠٠ تیم از 12 استان کشور برای شرکت در این مسابقات ملی ثبت نام کرده اند.
دبیر انجمن فرهیختگان یاد آور شد: آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه، معاون وزیر ارتباطات و فنآوری اطلاعات و رئیس سازمان فضایی ایران، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم تحقیقات و فنآوری، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری کشور به عنوان مهمانان ویژه در روز افتتاحیه مسابقات حضور خواهند یافت.
نجات نیا از تلاش علی محمودی دبیر سیزدهمین دوره همایش فرهیختگان و مسابقات ملی فنآوری و هوافضای جام پایتخت طبیعت ایران و دانشجویان و اعضای پرتلاش هم اندیشی فرهیختگان ایران برای برگزاری این رقابت قدردانی کرد.
وی در پایان زمان اختتامیه این مسابقات را چهارشنبه 21 شهریور ماه در سالن اجتماعات دکتر عسکریان دانشگاه یاسوج اعلام کرد.
1354/
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان