لباس بهاره و ۵ سبک نیمه رسمی و روزمره برای آقایان

هوای سرد زمستان به سر رسید و هوای خنک بهاری جای آن را گرفته است. شاید برخی افراد زمستان را به دلیل سبک پوشش خاص آن بیش از سایر فصل ها دوست داشته باشند

هوای سرد زمستان به سر رسید و هوای خنک بهاری جای آن را گرفته است. شاید برخی افراد زمستان را به دلیل سبک پوشش خاص آن بیش از سایر فصل ها دوست داشته باشند. اما پرونده ی زمستان بسته شد و به سال آینده موکول گردید. بهتر است لباسهای زمستانی خود را بسته بندی نموده و لباس بهاره بر تن کنید. لباس بهاره نه خصوصیات لباسهای گرم زمستان و نه سبک پوشش تابستان را دارد. از این رو انتخاب یک سبک میانه شاید برای برخی افراد کار ساده ای نباشد. در ادامه به 5 سبک لباس بهاره آقایان و شیوه ی پوشیدن آنها نگاهی خواهیم داشت؛ با بامیلو بلاگ همراه باشید.

5 سبک نیمه رسمی و روزمره برای لباس بهاره آقایان

کت مدل کار + تی شرت سفید + شلوار جین

لباس بهاره آقایان

شاید این ترکیب برای سبک روزمره در لباس بهاره حرف اول را بزند. ژاکت مدل کار یک لباس فرانسوی است که توسط عکاس مد خیابانی بیل کانینگهام (Bill Cunningham) افسانه ای به جهان شناسانده شد. این کت را همراه تی شرت سفید و شلوار جین می توان پوشید و ظاهری روزمره و بهاری به وجود آورد. کت را می توان از رنگ های روشن (نظیر آبی کمرنگ و زرد) انتخاب نمود. تی شرت سفید را هم تقریباً بیشتر آقایان در کمد خود دارند. یک جفت کفش کتانی (نزدیک به رنگ شلوار) نیز سبک شما را تکمیل خواهد کرد.

کت بارانی نیم تنه + شلوار شش جیب + بوت

لباس بهاره

همان طور که می دانید الگوی فصل بهار به هیچ عنوان قابل پیش بینی نیست. گاهی باران می بارد؛ گاهی هوا ابری است؛ گاهی باد می وزد و گاهی نیز آفتاب در حال خودنمایی است. این سبک لباس بهاره برای چنین موقعیت هایی بسیار مناسب است. آمادگی برای هرگونه تغییر هوا و البته القای حس بهاری در آن به وضوح نمایان است. بارانی نیم تنه مناسب هوای بارانی است و از طرفی خنک بوده و در شرایط شرجی شما را اذیت نخواهد کرد. بارانی های سبک و یک لایه را انتخاب کنید. شلوار شش جیب و یک جفت بوت، ترکیبی مناسب برای لباس بهاره ی شماست. در صورت امکان سعی کنید رنگ کمربند را نزدیک به کفش هایتان برگزینید.

کت تک طرح دار + شلوار پشمی + کفش چرمی

لباس بهاره و 5 سبک نیمه رسمی و روزمره برای آقایان

برگزیدن کت طرح دار در کنار شلوار پشمی و کفش های چرمی یک ترکیب مناسب برای سبک نیمه رسمی در فصل بهار است. کت تک بهترین گزینه برای فصل بهار است که هوا روی خوشی نشان نمی دهد و هر دم سازی کوک می کند. طرح کت را می توانید شطرنجی انتخاب کنید. سعی کنید از شلوارهای چین دار استفاده کرده و کفش های چرمی یا راحتی را برای سبک خود برگزینید. با این سبک حتماً جوراب بپوشید و از لوازم جانبی (اکسسوری) مناسب نیز برای تکمیل لباس بهاره خود استفاده کنید.

کت چرمی + شلوار جین + بوت چلسی

لباس بهاره و 5 سبک نیمه رسمی

شاید کت چرمی یکی از جذاب ترین و پرکاربردترین لباس های بهاره به حساب بیاید. البته بسته به وزن و ضخامت کت ها برخی از آنها مناسب بهار نخواهند بود. شاید به جرأت بتوان گفت کت چرمی با هر ترکیب لباسی جور درمی آید. شلوار جین مشکی یا خاکستری و بوت های چلسی مشکی ترکیبی متوازن و بسیار عالی خواهد بود.

پیراهن آکسفورد + شلوار چینو + بوت صحرایی

لباس بهاره و 5 سبک روزمره برای آقایان

یکی از پرکاربردترین لباسها برای سبک نیمه رسمی پیراهن آکسفورد است. همراه این پیراهن شلوار چینو (یا جین برای سبک روزمره) را می توان امتحان کرد. در کنار این ها بوت های صحرایی نیز یک ترکیب فوق العاده به وجود می آورند.

انتخاب سبک مناسب برای لباس بهاره

انتخاب سبک مناسب برای لباس بهاره

نکته ای که در بیشتر این سبک ها باید مدنظر داشته باشید این است که لباس بهاره بسته به آب و هوای منطقه ی شما می تواند متفاوت باشد. از این رو شاید برخی از این سبک ها برای فصل بهار مناطق خاصی از کشور مناسب نباشند. معمولاً فصل بهار در کشور ما خیلی طولانی نیست. ابتدای آن سرمای زیادی حاکم است و انتهای آن نیز گرم است. مناطق کوهستانی و گرمسیری بهار کاملاً متفاوتی را تجربه می کنند.

شما نیز از آب و هوای منطقه ی خود و سبک پرکاربرد شهرتان با ما و دوستان خود بگویید.

منبع: fashionbeans

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان