آیت‌الله سبحانی: لزوم تقویت نظام اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان در منابر مورد توجه باشد

آیت‌الله سبحانی: لزوم تقویت نظام اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان در منابر مورد توجه باشد

به گزارش مرکز خبر حوزه، آیت‌الله جعفر سبحانی در دیدار حجت‌الاسلام غلامرضا عادل، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقات و امور خیریه و نیز جمعی از سرگروه‌های تبلیغی استان‌های کشور با تاکید بر لزوم توجه به اولویت‌ها در اعزام مبلغان به مناطق مختلف کشور اظهار داشت: به جهت شرایط خاص و محرومیت‌هایی که وجود دارد، باید اعزام مبلغ به استان‌های کرمانشاه به‌ویژه مناطق زلزله‌زده و نیز سیستان و بلوچستان در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: درواقع آنجا که عطش بیشتری وجود دارد ما باید اهمیت بیشتری به مسئله تبلیغ و اعزام مبلغ بدهیم و همه توان خود را در دفاع از مکتب اهل‌بیت(ع) و نشر معارف الهی به کار بگیریم.

مرجع تقلید شیعیان همچنین با تاکید بر اینکه منابر تبلیغی به‌ویژه در ایام ماه محرم باید زمینه لازم برای رشد و تحول معنوی و فکری مردم را فراهم کند، گفت: واقعاً جای بسی تاسف است که می‌بینیم بدحجابی در کشور ازجمله در شهرهای مذهبی و دیگر نقاط غوغا می‌کند و در مواجهه با چنین وضعی منابر ما باید تقویت‌کننده عقاید و احکام و مباحث اخلاقی باشد.

وی افزود: البته در کنار این مسائل باید مباحث سیاسی و فرهنگی روز و لزوم تقویت نظام اسلامی در برابر شیطنت و توطئه‌های دشمنان در منابر مورد توجه باشد.

آیت‌الله سبحانی گفت: آنچه ضرورت دارد اینکه منابر ما باید سازنده و راهگشا باشد و زمینه دوری مردم از بداخلاقی‌ها، بی‌عفتی‌ها و بی‌تقوایی‌ها را فراهم کند.

وی افزود: احکام و عقاید و بیان نکات اخلاقی و سیره اهل‌بیت(ع) باید در منابر در اولویت باشد تا به این وسیله زمینه اقناع مردم در عرصه‌های فرهنگی به‌خوبی فراهم گردد و از آن‌سو وقتی مردم بنیه اعتقادی‌شان قوی شود، آن‌وقت از نظام نیز بر اساس اعتقادشان دفاع و حمایت می‌کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان