ماهان شبکه ایرانیان

حضور دوباره کتاب الیور جفرز در کتابفروشی‌ها

کتاب «این گوزن مال من است» شامل داستان خلاقانه‌ای از الیور جفرز است که برای سومین بار توسط نشر مبتکران وارد بازار کتاب کودک شده است.

حضور دوباره کتاب الیور جفرز در کتابفروشی‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، الیور جفرز اثری تصویری و پرمفهوم را برای کودکان سرتاسر دنیا تالیف و تصویرگری کرده است. این کتاب با مخاطبان خود درباره‌ی مفهوم مالکیت صحبت می‌کند.

«این گوزن مال من است» که برنده‌ جایزه‌ کتاب سال ایرلند در سال 2012 شده است، داستان پسری کوچک‌ و گوزنش را روایت می‌کند.‌ ویلفرد  گوزنی را می‌یابد و نامی برای او انتخاب می‌کند، اما چندی بعد فردی از راه می‌رسد و خود را مالک گوزن می‌داند. پسر که دچار چالش شده است، باید به حل این مسئله بپردازد.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «ویلفرد از تعجب شاخ درآورده بود. اسم این گوزن مارسل بود، نه رودریگو. پیرزن اشتباه می‌کرد و ویلفرد فکر می‌کرد باید به پیرزن بگوید که اشتباه می‌کند و برای اثبات حرفش‌، مارسل را صدا کرد. اما گوزن واکنشی نشان نداد. به نظر می‌رسید حواسش بیشتر به پیرزن است.»

گفتنی است این اثر جزو پرفروش‌های نیویورک تایمز و برنده‌ی جایزه‌ی CBI  نیز بوده‌ است. همچنین  این اثر به فهرست لاک‌پشت پرنده و کتاب‌نامه‌ی رشد راه یافته است.

لازم به ذکر است اولیور جفرز متولد 1977 در ایرلند است. این نویسنده و تصویرگر جوایزی همچون مدال طلایی نستله، مدال کیت گرین‌اِوِیو، جایزه‌های اسمارتیز و بلوپیتر را در پرونده کاری خود ثبت کرده است.

«نجات یک بادبادک»، «این گوزن مال من است»، «مجموعه‎ی 4 جلدی لوبی‎ها» و«قلب و بطری» دیگر آثار منتشر شده از این مولف در نشر مبتکران (کتاب‌های میچکا) است.

لازم به ذکر است که کتاب «این گوزن مال من است» با قیمت 12 هزار تومان ‌و با ترجمه‌ی نازنین موفق منتشر شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان