ماهان شبکه ایرانیان

مدیرکل حوزه هنری خوزستان خواستار شد؛

ضرورت افزایش اعتبارات فرهنگی در حوزه سینما

اهواز - مدیرکل حوزه هنری خوزستان گفت: اعتبارات فرهنگی در حوزه سینما باید افزایش یابد تا بتوانیم فعالیت های موثری در این بخش داشته باشیم.

ضرورت افزایش اعتبارات فرهنگی در حوزه سینما

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید شهاب الدین طباطبایی شامگاه شنبه در آئین گرامیداشت روز ملی سینما در سینما اکسین اهواز اظهار کرد: عنصر سینما عنصر بسیار تأثیرگذار و هنرمندی در جامعه امروز است‌ اگر پیامبری در زمان ما مبعوث می شد به طور حتم معجزه وی سینما می بود.

وی افزود: سینما می تواند هم، یک جامعه را به رشد و تعالی برساند و هم به زمین بزند، این واقعیتی است که امروز در سینمای ایران می بینیم.

مدیرکل حوزه هنری خوزستان تصریح کرد: سینمای بعد از انقلاب یک اوج دلنشین و فضای جدیدی را به سینماگران نشان داد، سینمایی که با محوریت مبانی دینی و ارزشی تعریف می شد و فوق ستاره هایش از دل مردم انتخاب می شدند و به دل مردم می نشستند.

حجت‌الاسلام طباطبایی گفت: سینمای ایران در دهه های 60 و 70 شمسی سینمای موفقی بود اما پس از آن افول کرد و امیدواریم با نگاه مسئولان کشور در بعد کلان خلأ اعتبارات فرهنگی پر شود.

وی ادامه داد: مثل فضایی که بر اقتصاد کشور حاکم است اقتصاد سینما هم وضعیت خوبی ندارد، اگر اعتبارات ارشاد و حوزه هنری مثل اعتبارات هنری رشد کند می توانیم حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم و اگر اعتبارات خوبی اختصاص داده شود می توانیم کارهای فاخری تولید کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان