فساد جنسی در شورای شهر بابل

به گزارش تسنیم، از 9 عضو شورای شهر بابل، ‌5 عضو به علت تخلفات اقتصادی دستگیر شدند که نخستین جلسه رسیدگی به موارد مطروحه اعضای شورا همان روز در یکی از شعب دادگاه کیفری استان برگزار شد. به نوشته این خبرگزاری، دو عنوان اتهامی برای اعضای پنج نفره شورای شهر بابل وجود دارد. روز جمعه حجت‌الاسلام مجتبی روحانی، امام جمعه بابل «فساد جنسی» را به عنوان اتهام اعضای بازداشت شده شورای شهر بابل اعلام کرد و گفت: «این افراد [...] در شورای شهر با همکاری برخی از افراد در بیرون، گردن کلفتی کردند، زنی را در این رابطه به فحشا کشاندند و دام پهن کردند، پول‌های کلانی برای حذف فیلم‌های غیراخلاقی خود رشوه دادند...»

 امام جمعه بابل افزود: «اعضای شورا به هم رحم نکردند.یکی ٣٧٠ میلیون، یکی ۴۵٠ میلیون تومان و یکی دیگر یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای محو فیلم هزینه دادند.» ستاد برگزاری نماز جمعه بابل هم روز ۱۶ شهریورماه اطلاعیه‌ای صادر و در آن مراتب تقدیر و تشکر خود را از نیروهای جان برکف اطلاعات سپاه اعلام کرد.

به گزارش رکنا هم یک مقام آگاه از کشف و پیگیری موضوع مورد اتهامی و بازداشت پنج عضو شورای‌ شهر از طریق اطلاعات سپاه ناحیه بابل در بازه زمانی یک ماه و نیم اخیر خبر داد. در حال حاضر این افراد جهت کشف ابعاد دیگر ماجرا همچنان در اختیار این نهاد قرار دارند. احتمال بازداشت افراد جدید محتمل است. در جریان بازجویی از متهمین، مورد دیگری نیز کشف شد که در حال پیگیری و رصد نهایی می‌باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان