ماهان شبکه ایرانیان

ملکی: هیات مدیره باید این موضوع را تصویب کند

استقلال در لیگ دوومیدانی تیمداری می کند؟

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال حضور این تیم در لیگ برتر دوومیدانی را قطعی نمی داند.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که رییس فدراسیون دوومیدانی از قطعی شدن حضور تیم استقلال در لیگ دوومیدانی سال 97 خبر داده بود، به نظر می رسد این موضوع هنوز به تصویب هیات مدیره آبی ها نرسیده است.


چندی پیش مجید کیهانی با حضور در باشگاه استقلال جلسه ای را با عباس ملکی برگزار کرد. در جلسه میان رییس فدراسیون دوومیدانی و رییس هیات مدیره استقلال که آشنایی قبلی با هم داشتند، دو طرف برای شرکت این باشگاه در لیگ برتر دوومیدانی به توافق رسیدند.


رییس فدراسیون دوومیدانی در مصاحبه ای حضور استقلال در لیگ دوومیدانی را قطعی دانسته و این اتفاق را باعث بالا رفتن سطح این رقابت ها عنوان کرده است.


این در حالی است که استقلال در سال های اخیر به جز فوتبال در هیچ رشته دیگری تیمداری نکرده است.


در همین راستا با عباس ملکی، رییس هیات مدیره باشگاه استقلال تماس گرفتیم. او در پاسخ به سوال "ورزش سه" که حضور این باشگاه در لیگ برتر دوومیدانی قطعی شده یا خیر، گفت: هنوز این موضوع قطعی نیست. با کیهانی صحبت هایی انجام دادیم و به توافق هم رسیدیم. البته من باید مساله تیمداری در لیگ برتر دوومیدانی را در هیات مدیره مطرح کنم تا به تصویب اعضا برسد. فکر می کنم بعد از اولین جلسه هیات مدیره می توانیم به صورت قطعی در این رابطه صحبت کنیم. البته که دوومیدانی یک رشته پایه است و تیمداری استقلال در این رشته اتفاق خوبی محسوب می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان