حمید گودرزی حرفش را درباره ازدواج پس گرفت!

در سومین قسمت از برنامه من و شما، حمید گودرزی با آرش ظلی پور گفتگو کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: دیروز مهمان بخش اصلی برنامه «من و شما» حمید گودرزی بود.


پیام محبت آمیز حمید گودرزی به گلزار

گودرزی درباره اظهارنظرش پیرامون درست کپی کردن برنامه‌های خارجی که اغلب آن را در واکنش به محمدرضا گلزار قلمداد کرده بودند، بیان کرد: من اصلا منظورم رضا نبود؛ بلکه این همه برنامه‌ای را می‌گویم که فقط کپی کاری می‌کنند و منظورم شخص خاصی نبود. او همچنین در بخش جسارت - حقیقت برای رد هرگونه شائبه با درخواست مجری برای محمدرضا گلزار یک پیام محبت آمیز ارسال کرد و به او برای اجرای برنامه «برنده باش» خسته نباشید گفت.


جایزه «پنج ستاره» از فصل بعد بیشتر می‌شود

حمید گودرزی از اعلام دستمزدش برای اجرای این مسابقه طفره رفت و اعلام کرد که این مسابقه هنوز اسپانسر ندارد و قرار است در فصل بعدی یک حامی مالی به آن اضافه شود و میزان جایزه اهدایی هم افزایش پیدا کند.

او درباره شرکت کننده مشکوکی که عنوان شد از دوستان کارگردان است، توضیح داد: این شخص هیچ جایزه‌ای نبرد و فقط شرکت کننده بود و از طریق سامانه به برنامه پیامک داد و شرکت کرد. همه می‌توانند شرکت کنند جایزه بردن مهم است که برای هرکسی شدنی نیست و هیچ پارتی بازی وجود ندارد.


حمید گودرزی حرفش را پس گرفت

حمید گودرزى در بخشى از گفتگو حرف قبلى خود در همین برنامه را پس گرفت و گفت: گفته بودم عاشق نمیشوم و ازدواج نمی‌کنم؛ اما به این نتیجه رسیدم که تنهایى فقط برازنده خداست.


از انصراف از «ستایش3» پشیمانم

وى با رد اختلافش با نرگس محمدى تاکید کرد که دلیل عدم حضورش در سریال پنچرى مسائل مالى و قبول نکردن دستمزد درخواستى اش بود و درباره انصراف از بازى در سریال «ستایش3» گفت: آن زمان فشار زیادی روی من بود و انصراف دادم، اما حالا پشیمان شدم و با خودم می‌گویم کاش کمی استراحت می‌کردم و درست‌تر تصمیم می‌گرفتم.

کنایه ظلی پور به ریحانه پارسا

اما؛ در سومین قسمت برنامه من و شما، سامان صفاری و ساینا سالارى بازیگران جوان سریال «دلدادگان» هم مهمان آرش ظلى پور مجری این برنامه بودند.

ظلی پور با اشاره غیر مستقیم به حاشیه هاى بازیگر سریال پدر از تعجب مخاطبان از رفتار مجازی ریحانه پارسا گفت و از سالاری پرسید که آیا شما هم قرار است عکس‌های صفحه شخصى تان را بعد از پایان سریال پاک کنید که سالاری بیان کرد قرار نیست همچینین اتفاقی برایش بیفتد.

این دو بازیگر همچنین با رد هرگونه پارتی برای حضور در سریال «دلدادگان» اشاره کردند که صرفا به خاطر توانایی‌های خودشان برای بازی در این سریال انتخاب شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان