نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس:

محتوای آموزشی باید متناسب با رشد شبکه های اجتماعی ارتقا یابند

سنندج-نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران درمجلس با اشاره به اینکه امروزشبکه های اجتماعی نظام آموزشی مارا به چالش کشیدند،گفت:بایدمتناسب بااین شبکه ها محتوای آموزشی مارشد کند.

محتوای آموزشی باید متناسب با رشد شبکه های اجتماعی ارتقا یابند

به گزارش خبرنگار مهر، سید احسن علوی امروز یکشنبه در سومین جشن بزرگ تلاش و تقدیر از فرهنگیان و دانش آموزان افتخارآفرین استان که در سنندج برگزار شد، گفت: افرادی که در کمبود و کاستی ها رشد می کنند و به موفقیت می رسند جایگاه و مرتبه بالاتری از کسانی که در اوج امکانات موفق می شوند، دارند.

وی عنوان کرد: بعد از انقلاب صنعتی چندین نفر را به دو گروه تقسیم کردند که در دو فضای متفاوت با وجود و بدون امکانات درحوزه ای فعالیت کنند، بعد از مدتی گروهی که در مکان بهتر و مجهز به تمامی تجهیزات بودند موفق نشدند ولی گروه دیگر چون اراده داشتند و متحد بودند علی رغم تمامی کمبودها پیروز شدند.

وی با اشاره به اینکه کار و حرفه معلمی سراسر عشق وعلاقه است، اظهارداشت: معلم عشق را با صبوری نیاز را با توان می آمیزد و تقدیم به بشریت می کند و ماحصل تلاش او هم تربیت و آموزش انسان ها است.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی از مولفه های پیشرفت کشورهای توسعه یافته توجه به قشر معلم بوده است، بیان کرد: متاسفانه در کشورما هنوز معلمان ما دغدغه مسائل معیشتی و حقوقشان را دارند.

علوی اضافه کرد: در دنیای امرور رشد و پیشرفت کشفیات علمی به حدی است که هیچ دانش آموخته ای نمی تواند اگر مطالعه نداشته باشد مدعی تسلط بر دانش روز را داشته باشد.

وی اظهارداشت: امروزه جامعه ای موفق و افتخار آفرین است که در رقابت های علمی امروز موفق و زیر چرخ ها ماشین تمدن له نشود و به دانش و تکنولوژی روز مسلط باشد.

وی با اشاره به اینکه امروز شبکه های اجتماعی جلوتر از نظام آموزشی ما حرکت می کنند، عنوان کرد: نظام آموزشی ما را این شبکه ها به چالش کشیده اند و باید محتوای آموزشی را بجایی برسانیم که با شبکه های اجتماعی پیشرفت کنیم.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر براساس نیازهای امروز حرکت نکنیم پیشرفت نخواهیم کرد، گفت: امریکا 6.2 درصد تولید ناخالص ملی خود را در نظام آموزش عالی هزینه می کند و درصد تولید ناخالص ملی که در ایران به این مهم اختصاص داده می شود اصلا قابل بحث و بیان نیست و همین باعث شده در این زمینه بسیار عقب باشیم.

علوی با اشاره به اینکه مجلس برای حل مشکلات آموزش و پرورش تمام تلاش خود را خواهد کرد، بیان کرد:  تحریم ها و مشکلات اقتصادی ما را نگران کرده وباید  با همین امکانات و تسهیلات کنونی بتوانیم بخوبی در تمامی حوزه ها کشور را اداره کنیم.
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر