مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران به میزان خبر داد

کاهش ۲۵ درصدی کشته شدگان عابرین پیاده در مازندران

آمار‌ها نشان می‌دهد در چهار ماهه سالجاری، تعداد ۴۶ نفر (۳۱ مرد و مابقی زن) از عابرین پیاده در اثر تصادفات رانندگی در استان مازندران جان باختند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۵ درصد کاهش داشت.

کاهش 25 درصدی کشته شدگان عابرین پیاده در مازندرانمدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان گفت: مجموع آمار تلفات حوادث رانندگی در چهار ماهه سالجاری 183 نفر است که 25 درصد از کل تلفات حوادث رانندگی در این چهار ماهه عابرین پیاده هستند.

عباسی افزود: بر اساس گزارش ارسالی از مراکز پزشکی قانونی استان مازندران، اردیبهشت ماه با 18 نفر بیشترین و فروردین با 13، خرداد با 10 و تیر ماه با 5 فوتی به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

به گفته مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران، بالاترین آمار فوتی‌های عابران پیاده در شهرستان‌های بابل با 9، آمل و قائمشهر هر کدام با 6 مورد به ترتیب بیشترین فوتی در آن به ثبت رسید.

81 درصد وسیله درگیر با عابرین سواری هستند

عباسی ادامه داد: براساس آمار ارجاعی بیشترین نوع وسیله درگیر با عابرین پیاده را 81 درصد خودروی سواری هستند که از این تعداد پراید با 13 مورد و 206 با 5، سمند و پارس هر کدام با 3، 405 با 2 و تندر با یک و سایر سواری با 10 مورد به ترتیب بیشترین رکورد را به ثبت رساندند.

وی تصریح کرد: تعداد 25 نفر در محور برون شهری و راه روستایی و 21 نفر هم محور درون شهری جان خود را از دست دادند. همچنین 24 نفر از عابرین در بیمارستان و 22 نفر هم در محل حادثه فوت کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان