ماهان شبکه ایرانیان

«نقش رسانه‌ها در گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی» بررسی می‌شود

بیست و دومین نشست از سلسله‌ نشست‌های تخصصی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها با موضوع «نقش رسانه‌ها در گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی» با حضور چند تن از اساتید و پژوهشگران حوزه رسانه برگزار می‌شود.

«نقش رسانه‌ها در گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی» بررسی می‌شود

به گزارش ایسنا، نشست تخصصی «نقش رسانه‌ها در گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی» یکشنبه سوم بهمن‌ماه با محورهای اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل، نقش راه رسانه‌ها برای تبیین سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کشور و راهبردهای اجرایی شدن بندهای 24 گانه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.

علی‌اصغر کاراندیش (معاون اداری-مالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، محمد حیدری (مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسان)، محسن ایلچی (مدرس روزنامه‌نگاری اقتصادی)، گیتا علی‌آبادی (مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها) و زهره جوادیه (پژوهشگر و کارشناس دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها) از جمله سخنرانان نشست تخصصی «نقش رسانه‌ها در گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی» هستند.

حضور در این نشست برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان