ماهان شبکه ایرانیان

امام جمعه کرمانشاه:فراز و فرودهای کشور را همانند دفاع مقدس پشت سر می‌گذاریم

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: فراز و فرودهای پیش روی کشور راهمانند هشت سال دفاع مقدس پشت سر خواهیم گذاشت.

امام جمعه کرمانشاه:فراز و فرودهای کشور را همانند دفاع مقدس پشت سر می‌گذاریم

به  گزارش ایسنا، آیت‌الله مصطفی علما امروز(18 شهریور) در همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت که در سالن شهدای دولت استاندار کرمانشاه برگزارشد، امنیت را لازمه حیات انسان و حیات کشور توصیف کرد و گفت: حمله موشکی چند روز گذشته سپاه به مقر تروریست‌ها درخاک اقلیم کردستان عراق ازجمله اقدامات برای حفظ امنیت مردم ایران و کشور بود.

وی بابیان اینکه امروز امنیت ایران در دنیا مطرح و حرف اول را در منطقه می‌زند، اظهارکرد: اهمیت ایران در دنیا به گونه‌ای است که باعث اختلاف بین مقامات آمریکایی شده، تاجایی که وزیرخارجه سابق این کشور خروج آمریکا از برجام توسط ترامپ را باعث زیرپا گذاشتن قوانین  و بی اعتباری این کشور می داند.

نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: ایران کشوری قدرتمند و نیرومند است که فراز و فرودهایی که برایش پیش می‌آید نیز گذرا است. همانگونه که هشت سال دفاع مقدس را با دفاع سخت از کشور گذراندیم و طی این 40 سال از انقلاب دفاع کردیم، این فراز و نشیب را نیز پشت سر می گذاریم.

وی باتاکید بر حفظ وحدت آحاد مختلف جامعه در شرایط کنونی کشور، عنوان کرد: درکشور مشکلی که بن بست و غیرقابل حل باشد، نداریم، حتی خود کشور آمریکا که یک ابرقدرت در دنیاست درحال حاضر چند تریلیون بدهکاری و آشفتگی دارد.

آیت‌الله علما در ادامه به تکریم بازنشستگان سپاه، ارتش و نیروهای نظامی و انتظامی در این همایش اشاره کرد و گفت: تکریم نکته‌ای قرآنی و موضوعی است که انسان را زنده نگه می‌دارد.

وی با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم خود را با واژه "اکرم" توصیف می‌أکند، گفت: از آنجایی که منشا انسان الهی است، انسان‌ها مظهر کرامت در جهان هستند.

امام جمعه کرمانشاه عنوان کرد: وجود ریشه کرامت در انسان باعث می شود تا یکدیگر را تکریم کنند و این کرامت است که به انسان‌ها پر و بال می‌دهد.

  آیت الله علما برلزوم استفاده از تجربیات پیشکسوتان در جامعه تاکید کرد و گفت: مقام علم تجربی در نزد بزرگان دینی از علم مکتبی بالاتر است، لذا پیشکسوتان جامعه باید تجارب خود را به نسل های جدید منتقل کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان