کناره‌گیری رییس شبکه CBS آمریکا در پی رسوایی اخلاقی

«لسلی مونویز» در پی اتهامات اخلاقی مطرح شده درباره وی از سمت خود به عنوان رئیس شبکه تلویزیونی «CBS» آمریکا کناره‌گیری کرد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از بی‌بی‌سی، «لسلی مونویز» که از سال 1995 به عنوان رئیس «CBS» با شبکه تلویزیونی همکاری می‌کرد در نتیجه افشاگری‌های شش زن که نخستین بار در مجله نیویورکر منتشر شد و شامل تعرض جنسی نیز می‌شود ناگزیر به کناره‌گیری از سمت خود شده است.

این در حالی است که «مونویز» این اتهامات را به کلی رد کرده و آن‌ها را شوکه‌کننده خوانده است. شبکه «CBS» تحت مدیریت او به پربیننده‌ترین شبکه تلویزیونی آمریکا تبدیل شده است و وی در سال 2017 با کسب درآمد 69.3 میلیون دلاری به عنوان یکی از پردرآمدترین مدیران اجرایی در جهان شناخته شد.

شبکه «CBS» در بیانیه‌ای اعلام کرده مبلغ 20 میلیون دلار به کمپین #MeToo برای حمایت از برابری جنسیتی زنان در محل کار اختصاص داده است.

زنجیره رسوایی اخلاقی در آمریکا از ماجرای «هروی واینستین» تهیه‌کننده نامدار آمریکایی شروع شد که با شکایت ده‌ها زن به دلیل آزار و اذیت جنسی همراه شد و به تدریج نام چهره‌های مطرح سینمایی و رسانه‌ای دیگر، چون «کوین اسپیسی» نیز در این باره مطرح شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان