ماهان شبکه ایرانیان

دادستان عمومی و انقلاب یزد تاکید کرد

لزوم حمایت همه از سازمان صمت در طرح نظارتی و کنترلی بازار

علی اکبر شمس گفت: به منظور مبارزه با احتکار و گرانفروشی باید همه سازمان‌ها به ویژه دستگاه قضایی و انتظامی از سیاست‌های نظارتی و کنترلی سازمان صمت حمایت کنند.

لزوم حمایت همه از سازمان صمت در طرح نظارتی و کنترلی بازاربه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، دادستان عمومی و انقلاب استان یزد در جلسه کمیته قضایی_انتظامی استان یزد افزود: نیروی انتظامی با اقتدار پشتیبان سازمان صنعت، معدن و تجارت در محل‌های بازرسی حضور داشته باشند تا بازرسین فعالیت‌های خود را به بهترین نحو انجام دهند و دستگاه قضایی کنار این سازمان و دیگر افراد و مسئولین خواهد بود تا رسالت کنترل بازار به بهترین نحو انجام شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود، برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر را ضروری دانست و اظهار داشت: لازم است در مستندسازی پرونده‌ها اهتمام جدی نمود و کلیه مستندات به صورت کامل در مسیر پرونده آماده سازی و ضمیمه پرونده گردد تا آراء مؤثر و بازدارنده صادر شود.

این مقام قضایی بر تشکیل بانک اطلاعاتی پرونده‌های مواد مخدر تاکید کرد و گفت: در روند تکمیل پرونده‌های مواد مخدر و مراحل رسیدگی، وجود بانک اطلاعاتی کامل بسیار راهگشاست.

شمس آموزش ضابطان و نظارت و بازدید از بازداشتگاه‌ها و کلانتری‌ها را ضروری داشت و ابراز داشت: بازدید از کلانتری‌ها و بازداشتگاه‌ها و برگزاری جلسات مشترک با فرماندهان نیروی انتظامی ضروری دانست و تاکید کرد: بازدید از حوزه‌های انتظامی و بازداشگاه‌ها و همچنین آموزش ضابطان در سلسه مراتب تشکیل پرونده و شناسایی حل مشکلات آن‌ها و رفع نواقص و تجهیز آن در دستور کار باشد.

این مقام قضایی در خصوص حضور افغانستانی‌های غیر مجاز در استان نیز گفت: برخورد با افغانستانی‌های غیر مجاز باید به قوت خود برقرار باشد و بازداشتگاه‌ها در جداسازی افراد بومی و غیر بومی و تهیه مکان مناسب برای افراد غیر بومی اقدام نمایند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان