ماهان شبکه ایرانیان

ما پنج قهرمانی در جام جهانی داریم

پاسخ سرمربی برزیل به کنایه دونالد ترامپ

تیته، سرمربی برزیل ، پاسخ کنایه اخیر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درباره سلسائو را داد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از حضور جانی اینفانتینو، رئیس فیفا در کاخ سفید، ترامپ درباره حذف برزیل از جام جهانی شوخی کرد و مدعی شد که «کشور فوتبال، اخیرا مشکلاتی داشته است». تیم ملی برزیل که با امیدواری زیادی در رقابت های جام جهانی شرکت کرده بود، با شکست 2-1 مقابل بلژیک در مرحله یک چهارم نهایی، از دور رقابت های کنار رفت؛ موضوعی که به دستمایه شوخی ترامپ تبدیل شد. حال تیته که برای دیدار دوستانه مقابل ال سالوادور تیمش را آماده می‌کند، پاسخ جالبی به این ادعا داشت.

 

او دستش را به نشانه پنج قهرمانی تیمش در جام جهانی بالا آورد و گفت:" پاسخ من به ترامپ این است که ما 5 عنوان قهرمانی داریم. شاید از لحاظ تاریخی او این را بهتر بداند."

 

 

 

 

نیمار که به دلیل عملکردش در جام جهانی با انتقادهای زیادی روبرو شد، به تازگی بار دیگر به عنوان کاپیتان سلسائو معرفی شد. او با 58 گل ملی، خود را به پله که بهترین گلزن تاریخ برزیل با 77 گل است نزدیک کرده است و تیته در این رابطه گفت:" تمام این رکوردها مهم هستند.

به نظر من ورزشکاران به دنبال رکورد هستند که با آن شناخته تر شوند. شناخته شدن گناه نیست، رشد کردن گناه نیست، ستاره شدن گناه نیست، داشتن تکنیک گناه نیست. باید در مسیر پخته شدن بود و اشتباهات را رفع کرد. من از کسی دفاع نمی‌کنم، من فرصت رشد را به آنها می‌دهم. مثل زمانی که به خودم فرصت دادم."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان