رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی؛

باید با قاچاق معکوس در کشور مقابله شود

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، بر ضرورت مهار قاچاق معکوس کالاها به کشورهای همسایه تاکید کرد.

باید با قاچاق معکوس در کشور مقابله شود

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت، حشمت الله فلاحت‌پیشه درباره انتقال کالاهای اساسی که با نرخ ارز دولتی تامین شده، به کشورهای همسایه، گفت:تحریم جمهوری اسلامی ایران از سوی دشمنان بصورت هوشمند در حال پیگیری بوده بنابراین بدیهی است مبارزه با تحریم ها نیز باید بصورت هوشمند ساماندهی شود.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:تامین کالاهای اساسی با نرخ ارز دولتی به منظور تامین معیشت مردم کشور بوده اینکه کالاهای اساسی با نرخ ارز دولتی به شهرهای مرزی ارسال شود اما توسط اتباع کشورهای همسایه خریداری شود در واقع کار خاصی انجام نشده و مردم کشورهای همسایه منتفع می شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، افزود: بنابراین باید از راهکارهای هوشمند استفاده کرد تا مانع تحریم هوشمند شد که هدف آن ایجاد فشار اقتصادی به مردم است.

قاچاق معکوس کالاها به کشورهای همسایه مهار شود

فلاحت پیشه تصریح کرد:باید از قاچاق معکوس کالاها به کشورهای همسایه جلوگیری شود چرا که باعث خروج کالاهای اساسی مانند اقلام خوراکی از شهرهای مرزی و هدر رفت منابع ارزی می شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد:در حال حاضر با توجه به رشد قیمت عوارض خروج از کشور بیشتر کالاهای اساسی توسط اتباع کشورهای همسایه به خارج از کشور منتقل می شود و ابتکار مبادله کالای قاچاق بدست اتباع خارجی است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان