درمان های خانگی باورنکردنی برای دندان درد!

اگر دندان درد شما را کلافه کرده است می توانید از خواص چند ماده طبیعی برای کاهش درد کمک بگیرید. این درمان های خانگی دندان درد عملکرد موقتی دارند و باید در اولین فرصت به دندانپزشک مراجعه کنید.

داشتن دندان درد در هر زمانی واقعا ناراحت کننده است. هر بار که این اتفاق می افتد، می تواند فورا روز شما را خراب کند. هنگام تلاش کردن برای خلاص شدن از درد دندان باید مراقب باشید. این درد می تواند نشانه ای برای مشکلات جدی تر باشد. به عنوان مثال، ممکن است نیاز به انجام کاری در مورد بهداشت دهان و دندان خود داشته باشید یا باید به متخصص دندان مراجعه نمایید. در این مقاله، ما به برخی از درمان های طبیعی دندان درد نگاه می کنیم.

 

درمان خانگی دندان درد

اگر از گذشته دچار دندان درد می شدید به احتمال زیاد به داروهای ضد درد یا داروهای ضد التهاب روی می آوردید تا از درد رهایی یابید. اما برخی از داروهای خانگی برای دندان درد وجود دارند که می توانید از قرار دادن مواد شیمیایی زیادی در بدن خود جلوگیری کنید. شما می توانید دندان درد را به طور طبیعی و در خانه درمان نمایید. 

مهم است که تأکید کنیم که این روش ها نتایج فوری را به ارمغان نمی آورد. با این حال، اگر شما آنها را به طور منظم استفاده کنید، درد کاهش می یابد. اگر دندان درد شما به طور مداوم باقی بماند، باید در اسرع وقت به دندانپزشک خود مراجعه کنید.

 

جعفری

جعفری برای کاهش درد به شدت توصیه می شود. این سبزی به دلیل خواص ضد اسپاسم آن، درد را تسکین می بخشد. برگ جعفری را بشکنید و آنها را خوب بشویید. پس از شستشو، لازم است که برگ ها را با دندان هایی که در معرض آسیب قرار گرفته اند، بجوید. برای موثر بودن، شما باید چند بار در روز انجام دهید.

 

گل میخک

گل میخک دارای عنصری است که به نام اوژنول و سایر روغنهای ضروری موجود است. این مواد دارای اثر ضد درد است. میخک همچنین می تواند بوی تنفس را بطور قابل توجهی بهبود بخشد. شما می توانید میخک را با دندان هایی که صدمه دیده اند بجوید و یا دهان خود را شستشو دهید. 3 یا 4 میخک را با 1 فنجان آب (250 میلی لیتر) مخلوط کرده و آن را به عنوان دهانشویه سه بار در روز استفاده کنید.

درمان طبیعی دندان درد

 

آب و نمک

ما نمی توانیم احتمال این که دندان درد شما به علت عفونت ایجاد شود را رد کنیم. برای این کار، می توانید از خواص ضد عفونی نمک استفاده کنید تا از باکتری هایی که باعث عفونت می شوند خلاص شوید. 1 قاشق غذا خوری نمک (15 گرم) و 1 لیوان آب (200 میلی لیتر) را با هم مخلوط کرده و پس از هر وعده غذایی، آن را به عنوان دهانشویه (بدون بلع) استفاده کنید.

 

بابونه

بابونه دارای خواص ضد التهابی، ضد عفونی کننده و تسکین دهنده درد است که بسیار عالی است. 2 قاشق غذاخوری بابونه (30 گرم) و 2 قاشق غذاخوری آب (30 میلی لیتر)
را دورن یک ظرف بریزید. آن را حرارت داده و از تماس بخور ان با لثه و دندان ها  برای تکسین و کاهش درد استفاده نمایید. چند بار این کار را انجام نمایید. 
 

درمان خانگی دندان درد

 

لیمو

لیمو از مرکبات با خواص ضد التهابی است که آنها را برای مبارزه با باکتری ها و کاهش عفونت ها مناسب می کند. از آب لیمو به عنوان یک دهانشویه استفاده کنید و آن را در منطقه آسیب دیده برای مدت 1 دقیقه نگه دارید. پس از هر وعده غذا، دهان خود را با آب لیمو بشویید.

 

سیر

به دلیل خواص ضد التهابی و آنتی بیوتیک آن، سیر برای درمان درد و درمان عفونت بسیار مفید است. یک بوته سیر را جوشانده و محلول استخراج شده را روی منطقه آسیب دیده دهان خود اعمال کنید. در هر بار که درد دندان شروع شد، از آن استفاده کنید.

 

درمان خانگی دندان درد

 

یخ

یخ اغلب برای جراحات ضربه ای توصیه می شود، زیرا به گردش خون کمک می کند و عصب را سرد می کند. بنابراین شما احساس درد زیادی احساس نمی کنید. دو تکه یخ را بردارید و آنها را در یک پارچه قرار دهید. یخ را روی گونه ای قرار دهید که دندان های آن صدمه دیده باشد. اطمینان حاصل کنید که یخ تماس مستقیمی با پوست ندارد زیرا می تواند به آن صدمه بزند. از این روش تا زمانی که درد کاهش یابد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان