ماهان شبکه ایرانیان

همراه با نمایشگاه بین‌المللی قرآن؛

نگاهی به تولیدات رسانه‌ای مرکز پاسخگویی به شبهات

گروه اندیشه: پیغامی، مسئول غرفه مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم از رونمایی نرم‌افزار ویژه «کلام» برای نخستین بار در روزهای آتی نمایشگاه امسال خبرداد.

محمدحسن پیغامی، مسئول غرفه مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم در بیست‌ و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به معرفی جدیدترین آثار تولیدی این مرکز پرداخت و گفت: مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم با 2 رویکرد کتاب و نرم‌افزار در این نمایشگاه حضور دارد.

یکی از نرم‌افزارهای این مرکز نرم‌افزار «پاسخ» ویژه شبهات قرآن کریم است. در این برنامه، حدود 120 هزار شبهه درباره قرآن کریم توسط کارشناسان حوزه علمیه دسته‌بندی و پاسخگویی شده است. نسخه دیگر نرم‌افزار «پاسخ» به شبهات مطرح در موضوعات مختلف از جمله موضوعات معارفی، فقهی، حقوقی و... اختصاص دارد. در این برنامه از میان 216 هزار شبهه، 13 هزار و پانصد شبهه انتخاب شده و مورد پاسخگویی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: جدیدترین تولیدات این مرکز، نرم‌افزار ویژه پاسخگویی به شبهات پیرامون ولایت فقیه و 13 نرم‌افزار مناسبتی با موضوعات غدیر، عاشورا، پیامبر اکرم و ... می‌باشد.

پیغامی در ادامه از رونمایی نرم‌افزار ویژه «کلام» برای نخستین بار در روزهای آتی نمایشگاه امسال خبرداد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان