ماهان شبکه ایرانیان

مک منمن: جدایی رونالدو تاثیری روی لالیگا نخواهد داشت

استیو مک منمن، هافبک سابق رئال مادرید و اسطوره فوتبال انگلیس معتقد است که جدایی رونالدو از لالیگا، تاثیری روی این لیگ نخواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو سال 2009 به رئال مادرید پیوست و در مدت زمان حضورش در این تیم توانست عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه را از آن خود کند و 4 عنوان چمپیونزلیگ و 4 توپ طلا با این باشگاه کسب کند. با این حال پس از 9 سال رونالدو از جمع سپیدپوشان جدا شد و به یوونتوس پیوست تا ادامه فوتبال خود را در سری آ پیش بگیرد. با این وجود مک منمن معتقد است که این موضوع تاثیری روی کیفیت لالیگا نخواهد داشت.

 

 

 

 

"کریستیانو حدود یک ماه پیش به یوونتوس پیوست. راستش را بخواهید، فکر نمی‌کنم این موضوع تاثیری روی لالیگا بگذارد. رونالدو پیشتر در انگلیس بازی می‌کرد، در پرتغال بازی می‌کرد و این موضوع که او جا به جایی های زیادی داشته، به هیچ وجه تاثیری روی لیگ نداشته است، مثل پیوستن نیمار به پاری سن ژرمن. لالیگا خیلی فراتر از یک بازیکن است و فکر می‌کنم جا به جایی بازیکن بین لیگ‌های اروپایی اتفاقی کاملا طبیعی و عادی است. برای مثال کوتینیو به لالیگا اضافه شد، همینطور ویدال. به نظرم باشگاه ‌هایی مثل رئال مادرید و بارسلونا، هیچگاه وجهه خود را به عنوان بزرگترین باشگاه‌های جهان از دست نخواهند داد"

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان