رضاوند: حذف سال قبل برای ما درس عبرت شد

هافبک سایپا می‌گوید از شروع جام حذفی با تمام توان بازی خواهند کرد تا اتفاقات سال گذشته برای آنها رخ ندهد.

به گزارش "ورزش سه"، آرش رضاوند در مورد تقابل سایپا برابر سردار بوکان در جام حذفی گفت: درست است که حریف فردای ما لیگ دویی است ولی قطعا بازی خیلی سختی داریم و نباید حریف را دست کم بگیریم؛ خدا را شکر با توجه به دو برد آخرمان در لیگ، شرایط خوبی پیدا کردیم و آماده جام حذفی هستیم.

او در خصوص دلایل سخت بودن دیدار با سردار بوکان اظهار کرد: اصلا نمی‌توان پیش‌بینی‌ای از این مسابقات و تیم‌های ناشناخته داشت؛ سال قبل در همین مرحله به اکسین باختیم و حذف شدیم که برای ما درس عبرت شد؛ در یک سری از مسابقات حذفی شگفتی اتفاق می‌افتد و با توجه به اینکه هیچ شناختی از سردار بوکان نداریم، این حریف برای ما خطرناک خواهد بود.

هافبک- مهاجم سایپا ادامه داد: ان‌شاالله اتفاقات فصل گذشته برای سایپا نمی‌افتد؛ با تمام قوا در بازی فردا حاضر خواهیم شد و می‌رویم تا برد خوبی کسب کنیم؛ امیدوار به پیروزی هستیم و تنها هدف ما صعود به مرحله بعد است.

رضاوند به جایگاه سوم جدول سایپا اشاره کرد و گفت: الان که نمی‌شود پیش‌بینی درستی از رتبه تیم‌ها داشت و به نظرم در نیم‌فصل اول اصلا نباید به جدول نگاه کرد؛ همان بازی اول گفتم که تمام مسابقات سخت است؛ خدا را شکر دو برد پیاپی هم به دست آوردیم که موجب شد از نظر روحی شرایط بهتری داشته باشیم و امیدوارتر به ادامه فصل نگاه کنیم.

او درباره برنامه سایپا برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: مطمئنا کادر فنی و باشگاه برای این مسابقات برنامه دارند و با نفراتی که در نیم‌فصل جذب می‌کنیم، حضور پُر قدرت‌تری در رقابت‌های آسیایی خواهیم داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر