انواع پارکت چوبی، جدیدترین مدل هایی که در هیچ جا ندیده اید!

پارکت یک کفپوش لوکس به شمار می‌رود. دلیل آن هم گران بودن چوب است

پارکت یک کفپوش لوکس به شمار می‌رود. دلیل آن هم گران بودن چوب است. با این حال افراد زیادی میل به استفاده از این کالای لوکس در محیط زندگی‌شان دارند. در این مقاله قصد داریم از انواع جدید این کالای زیبا پرده برداریم و آنها را به شما معرفی کنیم تا بتوانید مناسب با سلیقه و کاربردتان آنها را انتخاب کنید. ناگفته نماند بعضی از این مدل‌ها، هنوز وارد کشور ما نشده‌اند و فقط در بعضی از کشورها امکان استفاده از آنها وجود دارد. 

پارکت با طرحی از دفتر نقاشی 

پارکت با طرح دفتر نقاشی

پارکت با طرح دفتر نقاشی

شرکت سازنده این پارکت در نظر داشته است که کفپوشی با جنس و ظاهر چوب طبیعی بسازد که برای زیباتر کردن به آن نقش‌هایی متفاوت اضافه شده باشد. بر روی این پارکت‌ها، می‌توانید نقش‌های گوناگونی از اقسام موتیف‌های گیاهی و جانوری، تا شکل‌های هندسی و حتی نقاشی‌های کودکانه را پیدا کنید. 

پارکت با طرح دفتر نقاشی

پارکت با طرح دفتر نقاشی

طرح‌هایی زیبا از نقاشی کودکانه که ما را به دنیای کودکی‌مان سوق می‌دهند. این نوع پارکت‌ میتواند گزینه مناسبی برای اتاق کودکان و یا مهدهای کودک باشد. با پوشاندن کف اتاق با این پارکت‌ها، میتوانید آنجا را به مکانی ویژه برای خود تبدیل ‌کنید. همچنین استفاده از طرح‌های سنتی آن میتواند شما را برای داشتن دکوراسیونی کلاسیک یاری کند.

پارکت‌های چوبی همبند یا کلیکی

پارکت های همبند 

پارکت‌های چوبی همبند که در کشور ما با عنوان پارکت‌های کلیکی معروف هستند، با گیر کردن زبانه‌های‌شان در همدیگر، نصب می‌شوند و می‌توان مثل قطعات لوگو بارها آنها را از هم باز کرد و دوباره بست. این پارکت‌ها معمولا به شکل قطعات چوبی استاندارد، با طراحی به شکل خطی تولید می‌شوند. اما در طرح‌های جدید میتوانید انواع مدل‌ها را با طرح و نقش منحصر به فرد ببینید.

پارکت های همبند

این پارکت‌های همبند به شکل طرح‌های گیاهی ساخته شده‌اند و به ویژه برای دکور کردن ساختمان‌های ایرانی که ساکنانش به راه رفتن بر روی کفپوش‌هایی با طرح‌های ترنجی و گیاهی عادت دارند، مناسب هستند.

پارکت های همبند

این پارکت‌ها از جنس چوب و دست‌ساز هستند، به همین دلیل حسی از اصالت و تجمل را با خود به همراه دارند که حتی گاهی هم با قالی ایرانی رقابت می‌کند.

پارکت های همبند

پارکت های همبند

این پارکت‌های همبند در حدود دوازده طرح مختلف طراحی شده‌اند که میتوانید از آنها در کنار فرش و موکت‌های پرزدار استفاده کنید و به محیط گرمای خوبی ببخشید. استفاده از چوب برای همیشه یکی از محبوب‌ترین شیوه‌های پوشاندن کف فضاهای اداری و خانگی بوده است. چوب به فضا حسی گرم و زیبا می‌دهد و با مبلمان و پرده‌های فاخر متناسب و هماهنگ است.

پارکت های همبند

پارکت HDF فوق براق گرین هوم سرزمین سبز تهران

پارکت HDF فوق براق گرین هوم

قیمت نامشخص
پارکت لمینیت کد1

پارکت لمینیت کد1

قیمت نامشخص
لب پله پارکت

لب پله پارکت

قیمت نامشخص

پارکتی شبیه به تنه درخت

پارکت با طرح تنه درختی

پارکت با طرح تنه درختی

در ساخت این پارکت، از سطح شیاردار درختان طبیعی الهام گرفته شده است. در جای‌جای این پارکت‌ها، ترک‌ها یا لکه‌های سیاه ایجاد شده است تا القا کننده حس گره‌های چوب و ترک خوردگی‌های واقعی باشند. 

پارکت با طرح تنه درختی

پارکت با طرح تنه درختی

از این پارکت می‌شود در فضای خودمانی یک خانه  استفاده کرد، اما به کار بردن آن در فضای اداری و در تضاد قرار گرفتنش با مبلمان فلزی و مدرن هم می‌تواند خیلی جالب باشد. این پارکت زیبا با تقلید از چوب طبیعی، می‌تواند هر مکانی را به جایی گرم و دوست داشتنی تبدیل کند. شعار شرکت سازنده این پارکت زیبا چنین است: «یک کفپوش به شکل یک درخت»؛ و واقعا همان‌طور که هر درختی برای خودش به شکلی خاص، زیبا است، هر یک از قطعات این کفپوش‌های شیاردار و برجسته هم به نحو ویژه‌ای زیبا هستند.

پارکت با طرح تنه درختی

شما میتوانید با جستجوی کلمه پارکت در قسمت جستجوی سایت چیدانه و با وارد شدن به بخش کالاها، انواع پارکت دلخواه‌تان را انتخاب و خریداری کنید.

پارکت

پارکت

قیمت نامشخص
کفپوش پارکت

کفپوش پارکت

قیمت نامشخص
کفپوش پارکت

کفپوش پارکت

قیمت نامشخص

نویسنده: سمیه منوچهری ؛ تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر