باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

تعزیرات گرانفروشان را نقره داغ کرد/ حراج گوشت‌های ۵۰ هزار تومانی به قیمت ۲۹ هزار تومان + فیلم

در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر عرضه گوشت قرمز بیش از نرخ مصوب در محله جوادیه، گشت تعزیرات حکومتی به این محل اعزام شد.

تعزیرات گرانفروشان را نقره داغ کرد/ حراج گوشت‌های 50 هزار تومانی به قیمت 29 هزار تومان + فیلم

کشف و عرضه 200 کیلوگرم گوشت برزیلی با نرخ مصوب در بازار توسط گشت تعزیرات/ برخورد با گران فروشان گوشت قرمز + فیلمبهمن حسن بیگی رئیس گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: پس از گزارشات مردمی مبنی بر عرضه گوشت قرمز بیش از نرخ مصوب و گران فروشی توسط برخی از فروشگاه های گوشت قرمز و قصابی های محله 20 متری جوادیه، گشت تعزیرات جهت رسیدگی به شکایات مردمی با مراجعه به این محل به بررسی این موضوع پرداخت.

وی افزود: با بررسی ماموران گشت تعزیرات حکومتی استان تهران و بازرسی از بازار گوشت واقع در 20 متری جوادیه، مقدار 200 کیلوگرم گوشت قرمز برزیلی توسط ماموران گشت تعزیرات که با قیمت بیش از 50 هزار تومان و بیش از قیمت مصوب اتحادیه در بازار توسط قصابان عرضه می شده است، کشف و تمامی آن توسط ماموران مصادره شد.

حسن بیگی در ادامه افزود:  گوشت های مصادره شده بلافاصله توسط ماموران گشت تعزیرات در واحد های فروش گوشت در همان محل با نرخ مصوب 29 هزار تومان و با نظارت ماموران تعزیرات در بین شهروندان عرضه شد.

وی  با اعلام تشکیل پرونده برای متخلفان در این زمینه جهت بررسی بیشتر موضوع، گفت: با متخلفان و گران فروشان در زمینه های مختلف مواد غذایی و ... برخورد قاطع و قانونی خواهیم کرد.

 اقدامات گشت تعزیرات جهت عرضه گوشت های مصادره ای با قیمت مصوب در بازار را در فیلمهای زیر مشاهده کنید.

 

اقدامات گشت تعزیرات حکومتی در بازار گوشت قرمز

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان