مدل کیف سنتی زنانه و دخترانه با طرح های جذاب و زیبا

در این مطلب برای شما دوستان عزیز گالری از انواع مدل کیف سنتی را به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم از تماشای آن ها لذت ببرید و از میان این طرح های زیبا و چشم نواز مدل کیفی برای خود انتخاب کرده باشید.

مدل کیف سنتی زنانه و دخترانه با طرح های جذاب و زیبا

مدل کیف سنتی امروزه بین دختران جوان بسیار مورد توجه قرار گرفته است، این کیف ها با انواع طرح های سنتی زیبا می تواند زیبایی خاصی را به تیپ شما بدهد، انواع ست کفش این کیف ها نیز موجود است که در این مطلب نمونه هایی را به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید.

مدل کیف سنتی شیک و زیبا

کیف هایی با طرح های سنتی و زیبا، انتخاب مناسبی برای بانوان شیک پوش و به روز هستند، این مدل کیف ها به راحتی با انواع تیپ ها ست می شوند و با استفاده از آنها می توان فردی شیک پوش و به روز بود. کیف های سنتی می توانند انتخاب مناسبی به عنوان کیف مجلسی 2018 باشند که اغلب بانوان اهل مد از آنها استفاده می نمایند.

هنرمندان ایرانی در حرکتی هوشمندانه با الگوبرداری از گلیم ها و جاجیم های قدیمی به تولید کیف هایی با این طرح های سنتی پرداخته اند که طرح هایی چشم‌نواز دارند و در کنار استفاده از رنگ‌های گیاهی به سادگی قابل شستشو هستند. طرح های سنتی انتخاب مناسبی برای انواع مدل کیف دست دوز دخترانه و زنانه هستند که در ادامه بیشتر با مدل های متنوع آن آشنا خواهید شد.

عکس کیف سنتی جدید

مدل کیف سنتی

کیف چرم سنتی

عکس کیف سنتی زیبا و شیک

مدل کیف سنتیمدل کیف با طرح جاجیم

کیف نمدی سنتی

کیف دوشی سنتی

مدل کیف سنتی ساده

مدل کیف سنتی با طرح هشت پر

مدل کوله طرح سنتی

کوله پشتی سنتی

مدل کیف دستی زنانه سنتی

کیف زنانه کوچک سنتی

مدل کیف بافتنی سنتی

کیف سنتی زیبا و جدید

کیف سنتی زنانه جدید

مدل کیف و کفش ست سنتی

در گالری تصاویر بالا انواع کیف سنتی دخترانه و زنانه را مشاهده نمودید، در این بخش به معرفی مدل های کیف و کفش سنتی ست می پردازیم که هر یک زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند و می توان آنها را با انواع مدل مانتو سنتی بلند و کوتاه ست نمود و تیپ زیبا و خاصی داشت.

مدل کیف و کفش ست سنتی

مدل کیف و کفش ست سنتی

کیف و کفش سنتی زیبا

مدل کیف سنتی

مدل کفش ست و کیف سنتی

مدل کیف و کفش سنتی شیک

کیف و کفش ست با طرح سنتی

کیف و کفش ست با طرح سنتی زیبا و شیک

کیف و کفش سنتی دخترانه

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده نمودید جنس و طرح پارچه کیف حرف اول را در سنتی بودن مدل کیف می زند، پس با داشتن انتخابی صحیح و ایده آل می توانید تیپ زیبا و خاصی برای خود داشته باشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان