۶ بحثی که هر زن و شوهری با هم دارند!

زوج های خوشبخت نیز هنوز با هم بحث می کنند و اختلاف دارند. اما تفاوت این است که آنها می دانند چگونه بهترین حالت بحث را انتخاب کنند تا از تاثیر بد روی رابطه ان ها جلوگیری نماید. در ادامه بحث های و اختلافات رایج زن و شوهری را بخوانید.

هنگامی که صحبت از ازدواج می شود، همه به خوشبختی افراد فکر خواهند کرد. اما هرگز تصور نکنید که بین زوج های خوشبخت هیچ بحثی وجود ندارد.  بحث های زن و شوهری و اختلافات زوجین در هر خانه ای وجود خواهد داشت و بحث های بین زوج ها ممکن است حتی پس از چندین سال زندگی مشترک نیز همچنان ادامه داشته باشد. اما نوع بحث کردن و هدف از آن بسیار مهم است. زوج های خوشبخت می دانند که چگونه باید با یکدیگر بحث کنند تا به تعمیق روابط آن ها منجر شود. در ادامه بحث های و اختلافات رایج زن و شوهری را بخوانید.

 

بحث های زن و شوهر

 

1 -  عدم رفتار مناسب در برابر ناراحتی شریک زندگی 

شادی حالت مداوم ذهن نیست. همیشه عواملی وجود دارد که بر روحیه شما تأثیر می گذارد و می تواند حباب خوشبختی زن و شوهر را پشت سر بگذارد و باعث بحث شود.
هنگامی که شما در خلق و خوی بد هستید، چیزهای مختلف اتفاق می افتند:

  • یک تغییر کامل در نگرش داری
  • نمی خواهی با کسی حرف بزنی
  • جزئیات خاص را فراموش می کنی
  • بلافاصله نیازهای شریک زندگی خود را فراموش می کنی
  • احتمال بیشتری برای شروع یک بحث وجود دارد

 

بحث های زن و شوهر

 

این عوامل ممکن است به هر دلیلی اتفاق بیفتد. مهم این است بدانید که فرد مقابل چگونه واکنش نشان خواهد داد. می توانید از دستور العمل های زیر بهره بگیرید:

  • کمی از شخص عصبانی فاصله بگیرید
  • صبر کنید تا خلق و خوی او بهبود یابد
  • از شوخی های سخیف اجتناب کنید
  • از توهین و بی احترامی به شدت دوری نمایید

 

2- تقسیم بندی وظایف در منزل

هنگامی که شما تصمیم می گیرید که با کسی زندگی کنید و یا ازدواج کنید، انجام کارهای خانگی و کمک در منزل می تواند همسر شریک زندگی شما را بسیار خوشحال کند. هرچند که افرادی که به مردسالاری اعتقاد دارند، کمتر معمول است. اما همیشه یک ایده خوب است که مشخص شود کدام یک از کارها مربوط به چه فردی است. علاوه بر اجتناب از هر گونه سوء تفاهم و از دست دادن وقت، هر دوی شما قادر به سازماندهی بسیار بهتر خواهید بود. اگر متوجه شوید که شریک زندگی شما ایده های گوناگونی دارد، اکنون زمان خوبی است تا انتظارات یکدیگر را بشناسید. به یاد داشته باشید که بسیاری از افراد با این روش مشکل داشته اند اما به مرور زمان بهتر شده اند. بنابراین ساده نیست که عادت های جدید را ایجاد کنید.

 

3 - مادر شوهر و مادر زن

یک باور عمومی اشتباه وجود دارد که علت ایجاد هر بحثی مادران هستند. این فقط ممکن است بعضی اوقات اتفاق بیفتد. این نکته را بدانید هر فردی از هر نسلی که دیدگاه متفاوتی نسبت به شما دارد، می تواند باعث ایجاد بحث بین شما و شریک زندگیتان شود. بنابراین سعی کنید قبل از ایجاد هر مشکلی آن را پیش بینی نمایید. علاوه بر اختلافات بین فردی که ممکن است در حال حاضر وجود داشته باشد، ورود به قانون خانه می تواند زندگی شما را به هم بزند. این می تواند منجر به تنش، تغییر در عادات و ناراحتی کلی شود. شما باید مرزهایی را ایجاد کنید که برای هر عضو خانواده یا مهمانمشخص شود که باید استقلال زندگی شما حفظ شود. یک زوج پایدار و فهیم، قادر به حل این وضعیت بدون بحث خواهند بود. چون اعتقاد دارند  که شخص ثالث هیچگاه نباید باعث به هم خوردن زندگی ان ها شود.

 

بحث زن و شوهر

 

4- یکی از شما هرگز وقت شناس نیست

بحث دیگری که هر زوجی به آن اشاره کرده اند، مروبط به وقت شناسی است. این مفهوم است که زنان تمایل دارند همسران خود همیشه منتظر بگذارند کاملا درست نیست. حقیقت این است که مردان نیز ممکن است به این عادت دچار شوند و مهم این است که در مورد چگونگی واکنش خود برای جلوگیری از یک بحث فکر کنیم. ممکن است به نظر برسد یک مسئله جزئی است، اما این موضوعی است که به طور جدی برخی از افراد را ناراحت می کند. اگر وقت شناس نبودن در زندگی شما وجود دارد، تعیین کنید که مدت زمان انتظار معین چیست و جریمه بدقولی در زمان چه خواهد بود؟

 

5- بحث گذشته شما مطرح می شود

یک مشکل که می تواند برخی از بحث های شدید را ایجاد کند، زمانی است که گذشته شما در هر مشکلی مرور خواهد شد و طرف مقابل نمی داند که گذشته شما ارتباطی به زمان حال ندارد . حضور این فرد در زندگی شما می تواند رابطه شما را از تعادل بیرون بکشد و منجر به حسادت و دعوا شود. اگر این اتفاق در زندگی شما می افتد، فقط باید خودتان را کنترل نمایید. در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید انجام دهید:

  • نسبت به حرفای مربوط به گذشته بی اعتنا باشید
  • محل بحث را ترک نمایید
  • سعی کنید با آن کنار بیایید
  • اگر رفتار بیش از حد تکرار شد، اقدام قانونی کنید

 

بحث زن و شوهر

 

6 - صرف زمان در شبکه های اجتماعی

اینترنت اینجاست که می تواند یکی از دلایل بحث هر زوجی شود. چقدر از زمان خود را صرف شبکه های اجتماعی می کنید؟ آیا شما تمام عکس های خود را در فیس بوک یا ایستاگرام یا تلگرام به نمایش می گذارید؟ حریم خصوصی کجاست و هر دو چقدر به آن احترام می گذارید؟

هنگامی که استفاده از شبکه های اجتماعی به یک اعتیاد تبدیل می شود، معمولا منجر به بحث می شود. اگر می خواهید یک زن و شوهر موفق باشید، برخی از این محدودیت ها را از ابتدا ایجاد کنید. به یاد داشته باشید که اگر میبینید مشکلی وجود دارد، سریع به فکر راه حل برای آن باشید. آیا برخی از این استدلال ها را با شریک زندگی خود دارید؟ آیا فکر می کنید چندین دلیل کلیدی وجود دارد که می تواند رابطه شما را بهتر کند؟

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان