در مصاحبه با تیک اسپورتس

گلایه تند باتیستوتا از بی محلی ملی پوشان آرژانتین

گابریل باتیستوتا، اسطوره فوتبال آرژانتین روز گذشته خاطره تلخی از آخرین بازدید خود از اردوی تیم ملی کشورش تعریف کرد.

گلایه تند باتیستوتا از بی محلی ملی پوشان آرژانتین

به گزارش "ورزش سه"، باتی گل دو هفته پیش به محل تمرین تیم ملی آرژانتین در کمپ ازیزا رفته بود تا با ملی پوشان و مربی تیم ملی کشورش دیدار کند؛ اما خاطره تلخی برای او به یادگار ماند.

 

باتیستوتا در همین رابطه گفت:« به اردوی تیم ملی رفتم و بیش از نیمی از بازیکنان حتی به من سلام هم ندادند. فکر می کنم این معضلی مربوط به نسل جدید باشد. در اردوی تیم ملی هیچ یک از قهرمانان سابق آرژانتین حضور نداشت و این فاجعه است.

هیچکس برای این بازیکنان نسل جدید از افتخار آفرینی های ما چیزی تعریف نکرده است. توقع یک استقبال حداقلی را داشتم؛ نه به خاطر اسمم بلکه به این خاطر که خودم سال ها در همان کمپ تمرین کرده بودم و پیراهن آرژانتین را بر تن داشتم.»

باتی گل در ادامه در مورد مسی صحبت کرد و گفت‌:«  منتقدان مسی را کشتند. اگر او نمی‌خواهد به تیم‌ ‌ملی بازگردد، خود را مصدوم کند و در اروپا بماند.»

فوق ستاره آرژانتینی در دیدار برابر شیلی در مقدماتی جام جهانی به کمک داور توهین کرد و به همین خاطر فیفا او را چهار جلسه از همراهی تیم‌ ‌ملی محروم کرد.

آرژانتین نیز در بازی بعدی خود برابر بولیوی شکست خورد. به همین خاطر از مسی به شدت انتقاد شد.

باتیستوتا درباره جانشین احتمالی ادگاردو بائوسا در تیم‌ ‌ملی اظهار کرد:« دیگو پابلو سیمئونه روزی سرمربی تیم‌ ‌ملی خواهد شد. او امیدوار است شرایط کمی بهتر شود. خورخه سامپائولی سرمربی خوبی است اما نمی‌دانم می‌تواند هدایت تیم‌ ‌ملی را بر عهده بگیرد یا نه.»
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر