ماهان شبکه ایرانیان

روش‌های طبیعی از بین‌بردن چین‌و‌چروک صورت

چین و چروک های صورت، گودی های زیر چشم همگی نشانه ای از بدرفتاری با پوست و انتخاب سبک زندگی اشتباه است.اگر چه ما نمی توانیم جلوی پیری را بگیریم، اما می توانیم با مراقبت کمی این نشانه ها را با تاخیر بیندازیم. در ادامه با روش های طبیعی و موثر برای از بین بردن چین و چروک صورت آشنا شوید.

جوان کردن دوباره پوست برای همه افراد به خصوص خانم ها آرزوی همیشگی بوده است. اما بدانید که چین و چروک های صورت، گودی های زیر چشم همگی نشانه ای از بدرفتاری با پوست و انتخاب سبک زندگی اشتباه است. درست است که ما نمی توانیم جلوی پیری را بگیریم، اما می توانیم با مراقبت کمی این نشانه ها را با تاخیر بیندازیم یا اینکه حداقل شدت نمایان شدن آن ها را کمتر کنیم. اگرچه بسیاری از کرم ها، لوسیون ها و مکمل های ضد چروک در دسترس هستند، اما همیشه سعی کنید راه های طبیعی برای خلاص شدن از چین و چروک را ترجیح دهید. در ادامه با روش های طبیعی و موثر برای از بین بردن چین و چروک های صورت آشنا شوید.

 

جوان سازی پوست

 

از بین بردن چین و چروک ها

چین و چروک های پوست به واسطه پیری و عوامل دیگر نظیر مدل های صورت، آسیب آفتاب، سیگار کشیدن و هیدراتاسیون ضعیف ایجاد می شود. به هیچ وجه امکان توقف ظهور چین و چروک وجود ندارد، اما با زندگی یک زندگی سالم و استفاده از برخی از داروهای طبیعی، می توان آن را به تأخیر انداخت و یا حداقل ظاهر ان را بهتر کرد.

 

سفیده تخم مرغ

چند تخم مرغ را شکسته، سفیده تخم مرغ ان ها را جدا کرده و در یک کاسه کوچک هم بزنید. آن ها را به آرامی روی همه صورت خود ماساژ داده و بگذارید حداقل 15 دقیقه روی صورت بماند و خشک شود. پس از خشک شدن، آن را با آب گرم شستشو دهید. ویتامین A و ویتامین B در کاهش تدریجی و از بین بردن چین و چروک کمک می کند.

 

از بین بردن چین و چروک

 

روغن زیتون

روغن زیتون کمک می کند تا پوست شما نرم و انعطاف پذیر باشد. قبل از رفتن به رختخواب، صورت خود را به آرامی با چند قطره روغن زیتون ماساژ دهید و با استفاده از یک حوله نرم شستشو دهید. مطمئن باشید با یک پوست نرم و منعطف از خواب بیدار خواهید شد.

 

آب لیمو

آب لیمو به دلیل خاصیت بسیار زیادی که دارد برای از بین بردن چین و چروک و همچنین شفاف ترکردن پوست بسیار مفید خواهد بود. قبل از خوابیدن، چین و چروک های پوست خود را با مقداری از آب لیموی تازه ماساژ دهید. خاصیت اسیدی بودن و ترش بودن لیمو باعث می شود تاثیر زیادی در از بین بردن چین و چروک ها داشته باشد.

 

از بین بردن چین و چروک

 

میوه ها و سبزیجات تازه

میوه های تازه و سبزیجات تازه سرشار از ویتامین های A و D هستند. آنها درخشندگی پوست شما را افزایش داده و چین و چروک را کاهش می دهند. سعی کنید در روز حداقل سه بار از میوه ها و سبزیجات تازه در رژیم غذایی خود استفاده نمایید. اطمینان داشته باشید که در درازمدت تاثیر استفاده از این مواد غذایی را در کاهش چین و چروک صورت خواهید دید.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان